Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 82 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 412,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса |
| ЄДРПОУ: | 01037057 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://buvrtysa.gov.ua |
| Контактна особа: | Роман Пуглик |
| Телефон: | +380505235965 |
| E-mail: | law@buvrtysa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 88018, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5 |
5 |
ВИМОГА про усунення невідповідностей за процедурою UA-2025-02-22-000755-a від 22 лютого 2025 року, (в порядку п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України«Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі») 04 березня 2025 року Опис: Керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування повідомити Учасника – ПП «ОККО-Сервіс» (код ЄДРПОУ 44838860) процедури закупівлі № UA-2025-02-22-000755-a від 22 лютого 2025 року за предметом: «ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти». (Дизельне паливо - 1500 л. за довірчими документами), про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Невідповідність 1. Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів - 10) Скан-копія довірчих документів, що пропонуються Учасником та обслуговуються у пропонованій мережі АЗС. ПРИМІТКА: Термін дії пропонованих Учасником довірчих документів (талонів або бланків або скретч-карток) не може бути меншим ніж 1(Один) календарний рік з дня відпуску довірчих документів на кожну партію Товару. Невідповідність 2. Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів - 14) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону – згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації; -14.1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): • для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає сканкопію оригіналу (або копії) принаймні 3 (Трьох) раніше укладених договорів на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі. Період за який може бути включена інформація (аналогічний договор)– відповідний договір, укладений в період з 01 січня 2024 року по теперішній час. Аналогічним договором в рамках цієї закупівлі слід вважати договір, предметом якого є постачання товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 на території Закарпатської області. Обгрунтування: Відповідно до Тендерної документації, вимоги до учасників були встановлені - частиною 1 Розділу 3 Тендерної документації зазначеної процедури відкритих торгів з особливостями передбачено необхідність подання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій: - 10) Скан-копія довірчих документів, що пропонуються Учасником та обслуговуються у пропонованій мережі АЗС. ПРИМІТКА: Термін дії пропонованих Учасником довірчих документів (талонів або бланків або скретч-карток) не може бути меншим ніж 1(Один) календарний рік з дня відпуску довірчих документів на кожну партію Товару. -14.1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): • для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає сканкопію оригіналу (або копії) принаймні 3 (Трьох) раніше укладених договорів на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі. Період за який може бути включена інформація (аналогічний договор)– відповідний договір, укладений в період з 01 січня 2024 року по теперішній час. Аналогічним договором в рамках цією закупівлі слід вважати договір, предметом якого є постачання товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 на території Закарпатської області. Пояснення: 1) У складі Тендерної пропозиції Учасник на виконання вимог Замовника зазначив Зразки пропонованих Довірчих документів на отримання Товару на АЗС/АЗК. Однак, Учасник не вказав ТЕРМІН ДІЇ пропонованих Учасником довірчих документів (талонів або бланків або скретч-карток), який згідно вимог Замовника не може бути меншим ніж 1(Один) календарний рік з дня відпуску довірчих документів на кожну партію Товару. Однак інформація про Термін дії пропонованих Учасником довірчих документів (талонів або бланків або скретч-карток) не може бути меншим ніж 1(Один) календарний рік з дня відпуску довірчих документів на кожну партію Товару – не вказана. 2) Під час розкриття тендерних пропозицій було досліджено пропозицію Учасника - ПП «ОККО-Сервіс» (код ЄДРПОУ 44838860), який з метою підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду, зазначив запитуваних аналогічних договорів: - Договір № 6 укладений 15.02.2024 року з Комунальна реабілітаційна установа "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю" (ЄДРПОУ 36255016) на поставку Бензину А-95 та Дизельного палива. Замовник, шляхом пошуку відкритих даних на національному веб-ресурсі з публічних закупівель «Прозоро» за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-31-011424-a встановив, що Сторонами даного Договору № 6 від 15.02.2024 року, також були укладені Додаткова угода № 1 від 22 квітня 2024 року, Додаткова угода № 2 (інформація на Прозоро відсутня) та Додаткова угода № 3 від 11 грудня 2024 року, які були завантажені до веб-ресурсу «Прозоро» та знаходиться у вільному доступі. - Договір № 24-1224/24 укладений 30.01.2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" (ЄДРПОУ 41999833) на поставку Бензину А-95 та Дизельного палива. Замовник, шляхом пошуку відкритих даних на національному веб-ресурсі з публічних закупівель «Прозоро» за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-12-009185-a встановив, що Сторонами даного Договору № 24-1224/24 від 30.01.2024 року, також була укладена Додаткова угода № 1 від 31 грудня 2024 року, яку була завантажено до веб-ресурсу «Прозоро» та знаходиться у вільному доступі. - Договір № 01 від 06.02.2024 року, укладений з Тячівським міським комунальним підприємством «Міськжитлокомунгосп» (ЄДРПОУ 32579835) на поставку Бензину А-95 та Дизельного палива. Замовник, шляхом пошуку відкритих даних на національному веб-ресурсі з публічних закупівель «Прозоро» за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-16-002278-a встановив, що Сторонами даного Договору № 01 від 06.02.2024 року, також були укладені Додаткова угода № 1 від 18 квітня 2024 року, Додаткова угода № 2 від 18.12.2024р. та Додаткова угода № 3 від 20 січня 2025 року, які були завантажені до веб-ресурсу «Прозоро» та знаходиться у вільному доступі. Водночас у складі Тендерної пропозиції Учасника - ПП «ОККО-Сервіс» (код ЄДРПОУ 44838860) дані документи (Додаткова угода № 1 від 22 квітня 2024 року; Додаткова угода № 2 та Додаткова угода № 3 від 11 грудня 2024 року до Договору № 6 від 15.02.2024 року, та Додаткова угода № 1 від 31 грудня 2024 року до Договору № 24-1224/24 від 30.01.2024 року та Додаткова угода № 1 від 18 квітня 2024 року; Додаткова угода № 2 від 18.12.2024р. та Додаткова угода № 3 від 20 січня 2025 року до Договору № 01 від 06.02.2024 року - відсутні. Таким чином, зазначений Учасник надав аналогічні Договори - не в повному обсязі. Перелік документів/інформації, які зобов’язаний подати Учасник для усунення невідповідностей: 1) На підтвердження відповідності пункту 10 частини 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації необхідно надати, наступну інформацію(документи: - Довідку в довільній формі, якою Учасник гарантує, що ТЕРМІН ДІЇ пропонованих Учасником довірчих документів (талонів або бланків або скретч-карток) НЕ МЕНШЕ ніж 1 (Один) календарний рік з дня відпуску довірчих документів на кожну партію Товару. 2) На підтвердження відповідності пункту 14 частини 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку 6 Тендерної документації необхідно надати, наступну інформацію, щодо ПРИНАЙМНІ 2 (ДВОХ) із зазначених Учасником договорів: - 1.Сканкопію оригіналу (або копії) Договору № 6 укладеного 15.02.2024 року з Комунальна реабілітаційна установа "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю" (ЄДРПОУ 36255016) Договору № 01 укладеного 06.02.2024 року з Тячівським міським комунальним підприємством «Міськжитлокомунгосп» (ЄДРПОУ 32579835) на поставку Бенезину А-95 та Дизельного палива включно – зі ВСІМА додатками та додатковими угодами, - 2.Сканкопію оригіналу (або копії) Договору № 24-1224/24 укладений 30.01.2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" (ЄДРПОУ 41999833) на поставку Бенезину А-95 та Дизельного палива включно – зі ВСІМА додатками та додатковими угодами, - 3.Сканкопію оригіналу (або копії) Договору № 01 укладеного 06.02.2024 року з Тячівським міським комунальним підприємством «Міськжитлокомунгосп» (ЄДРПОУ 32579835) на поставку Бенезину А-95 та Дизельного палива включно – зі ВСІМА додатками та додатковими угодами, АБО, на вибір Учасника, - Сканкопію оригіналу (або копії) принаймні 2 (двох) або більше будь-яких інших), раніше укладених договорів зі ВСІМА додатками та додатковими угодами,на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі. Період за який може бути включена інформація (аналогічний договор)– відповідний договір, укладений в період з 01 січня 2024 року по теперішній час. Аналогічним договором в рамках цією закупівлі слід вважати договір, предметом якого є постачання товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 на території Закарпатської області. УВАГА: Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо. Уповноважена особа БУВР Тиси Пуглик Р.І. з питань публічних закупівель
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.