Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 83 660 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 418,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЦЕВА СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 44257877 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Петрик |
| Телефон: | +30971513807 |
| E-mail: | petriktana35@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 63002, Україна, Харківська область,Богодухівський р-н, місто Валки, пл. Центральна, будинок 2 |
3 |
Відповідно до пункту 6 Додатка 4 до тендерної документації передбачено «Документ, що підтверджує статус платника податків (витяг з реєстру платників податку на додану вартість або витяг з реєстру платників єдиного податку тощо)» Відповідно до пункту 6 Додатка 4 до тендерної документації передбачено «Надати у складі тендерних пропозицій підписану керівником/уповноваженою особою учасника і засвідченій печаткою (за наявності) технічну специфікацію» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість Технічну специфікацію не підписану керівником/уповноваженою особою учасника і не засвідчену печаткою Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями витяг з реєстру платників податку на додану вартість, технічну специфікацію підписану керівником/уповноваженою особою учасника і засвідчену печаткою
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.