Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | czomanankova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Листом від 06.03.2025 №10/42 замовник-ініціатор закупівлі КП "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДМР звернувся до КП «ЦЗО» ДМР з пропозицією скасувати закупівлю послуг за предметом «Газове паливо» (Природний газ ДК 021:2015: 09120000-9 Газове паливо), ІD закупівлі UA-2025-02-17-011347-a, ідентифікатор плану UA-P-2025-02-17-008308-a відповідно до п.п. 1 п. 50 Особливостей у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 11-03-2025, 10:33 по 22-03-2025, 00:00
Документи:
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №4 від 04.03.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Газове паливо» (Природний газ ДК 021:2015: 09120000-9 Газове паливо). 2.2. Кількість: Природний газ – 20 000 м³. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49000, м. Дніпро, вул. Орлівська, 33 А. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 31 березня 2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 17.02.2025, UA-2025-02-17-011347-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 25.02.2025 15:10 до 25.02.2025 15:33. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІДАС ХОЛДИНГ" 5.2. Ідентифікаційний код учасника: 44349792 (UA-EDR) 5.3. Місцезнаходження учасника: 01042, Україна, м. Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, будинок 7, офіс 4, 5; тел.: 380669212264; midass.holding@gmail.com 5.4. Ціна пропозиції: 441 600,00 грн з ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 441 600,00 грн з ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 04.03.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Газове паливо» (Природний газ ДК 021:2015: 09120000-9 Газове паливо) є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 04.03.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Предмет закупівлі: «Газове паливо» (Природний газ ДК 021:2015: 09120000-9 Газове паливо). 2.2. Кількість: Природний газ – 20 000 м³. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49000, м. Дніпро, вул. Орлівська, 33 А. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 31 березня 2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 17.02.2025, UA-2025-02-17-011347-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 25.02.2025 15:10 до 25.02.2025 15:33. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: в складі документів тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи/інформації 5.1. - Проєкт договору, Додаток 6 (надано Проєкт договору нова редакція, додаток 6 – в зазначеній закупівлі не вносилися зміни до Проєкту договору); 5.2. - лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі; 5.3. - Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі; 5.4. - Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.