Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 730 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 27 300 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Черняхівське територіальне медичне об'єднання" Черняхівської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991955 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ВАКУЛЮК ЛАРИСА ВАСИЛІВНА |
| Телефон: | 0413441651, 0967224048 |
| E-mail: | buhgalteria-tmo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12301, Україна, Житомирська область,Житомирський район селище міського типу Черняхів, вул. Івана Франка, будинок 42-З |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 28.02.2025 Відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОВІС ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 34392042) виявлено наступні невідповідності. 1) Згідно вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та переліку документів у додатку 5 до тендерної документації учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції. ТОВ «ОВІС ТРЕЙД» не надало сертифікату саме відповідно до встановленої вимоги тендерної документації. 2) Згідно вимог пункту 2 Розділу III тендерної документації передбачено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Також тендерною документацією передбачено, що до електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку або витяг та довіреність на уповноваженого підписанта банку. Вказані документи повинні надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. Надана Учасником Довіреність на підписанта банківської гарантії – Савченка Ігоря Миколайовича є чинною до 1 березня 2025 року, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 3) Також згідно з вимогами пункту 2 розділу III тендерної документації передбачено, що банківська гарантія повинна містити також інші умови, зокрема: вказівку про те, що гарантією гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Однак, ТОВ «ОВІС ТРЕЙД» не в повному обсязі виконало цю вимогу (відсутня вказівка на безумовність). 4) Крім того, пунктом 2 Розділу III тендерної документації для банківської гарантії передбачено, що: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Постанови про особливості; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією». А отже, абзац 5 пункту 3 банківської гарантії № 114729/GL-30/83 викладений учасником не у відповідності до вимог до тендерної документації. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідність в документах, а саме: 1) надати Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції; 2) надати довіреність на підписанта банківської гарантії, що відповідає вимогам тендерної документації; 3) надати забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії з врахуванням невідповідностей, вкладених вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.