Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 318 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 593,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Печенізької селищної ради" |
| ЄДРПОУ: | 02002397 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жадан Александр |
| Телефон: | +380969962807, +380576561184 |
| E-mail: | cpmsd-tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 62801, Україна, Харківська область,смт Печеніги, вул. Незалежності, 59 |
3 |
Шановний учасник була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» (далі-Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 в т.ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. Було виявлено відсутність деяких документів, а саме: 1.Лист що гарантує згоду з умовами тендерної документації та розуміння її економічного, технічного, юридичного змісту та понять, а також синтаксис речень та словосполучень у цій тендерній документації. 2.документи згідно п.6 розділу 3 (крім захисту довкілля, детальний опис) 3.довідка зі зразком підпису 4.статут 5.довідка щодо нарахування ПДВ 6.подовження оренди офісу 7.п.6 Додаток 1 8.п.9 додаток 1 9.документи згідно додатку 2 10.відсутня ДУ 4 до договору УКБ Запоріжжі на прозорро
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.