Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43979138 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколенко Алла Степанівна |
| Телефон: | +380672421464 |
| E-mail: | sokolenko-alla@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08623, Україна, Київська область,селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57 |
8 |
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. В абзаці 1 пункту 9 Додатку 1 до Тендерної документації з відкритих торгів (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178) (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю «Електрична енергія включаючи послуги розподілу код «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 09310000-5 «Електрична енергія», затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протокол № 12/02-2025-001 від «12» лютого 2025 року) (далі – Тендерна документація) встановлено, що Учасник повинен надати гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником та гарантує виконати його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору згідно Додатку №7. Під час кваліфікації учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: відсутній гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником та гарантує виконати його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору згідно Додатку №7 2. . Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно надати документи, а саме: - гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником та гарантує виконати його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору згідно Додатку №7.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.