Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 580 880 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 904,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 137 000 UAH |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 42302409 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kolky-osvita.department.org.ua/ |
| Контактна особа: | Сергій Столяр |
| Телефон: | +380677023959 |
| E-mail: | stolyar.rcz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 44661, Україна, Волинська область,Луцький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3 |
9 |
Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі Особливості), під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Фурс Світлани Панасівни (РНОКПП: 2347113164) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. У складі тендерної пропозиції виявлені невідповідності: 1. Тендерною документацією замовником встановлена вимога надання: Копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або копія Свідоцтва платника єдиного податку чи витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Учасник у складі пропозиції надав Витяг № 13016 з реєстру платників єдиного податку що є платником другої групи єдиного податку. В той же час учасником у складі тендерної пропозиції надана Форма розрахунку цінової пропозиції №21-137 від 21.02.2025 з урахуванням ПДВ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункти 3, 15 Додатку 1 до тендерної документації Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість чи витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або Форму розрахунку цінової пропозиції згідно Додатку 5 до тендерної документації в якій зазначити цінову пропозицію без ПДВ. У разі не виправлення невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей.
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі Особливості), під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПраймСелл» (ЄДРПОУ: 44528092) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. У складі тендерної пропозиції виявлені невідповідності: 1. Тендерною документацією замовником встановлена вимога: На підтвердження пунктів 5.1, 5.2 Розділу 5 «Гарантії виробника» РСТ УССР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови», Учасник у складі пропозиції надає письмове підтвердження (лист, довідку, тощо) від виробника товару про гарантію відповідності напівбрикетів торф’яних РСТ УССР 1297-82 та гарантійний термін зберігання із зазначенням номеру оголошення закупівлі. Відповідно до Сертифікату якості серії AD № 02308 наданого учасником у складі тендерної пропозиції, виробником напівбрикетів торф’яних що пропонуються ТОВ «ПраймСелл» замовнику є ТОВ «АГРОБІОСТАНДАРТ». В той же час учасником у складі тендерної пропозиції наданий Гарантійний лист ТОВ «АГРОПРОВІТА» від 07.03.2025 який не є виробником запропонованого товару. 2. У складі тендерної пропозиції відсутні документи подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 10 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Пункт 19 Додатку 1, пункт 6 Додатку 9 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Письмове підтвердження (лист, довідку, тощо) від виробника товару ТОВ «АГРОБІОСТАНДАРТ» про гарантію відповідності напівбрикетів торф’яних РСТ УССР 1297-82 та гарантійний термін зберігання із зазначенням номеру оголошення закупівлі. 2. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку (ів) учасника із зазначенням реквізитів такого рахунку, вказана довідка (-ки) має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції Учасником. У разі не виправлення невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.