Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 713 880 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 569,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 21 400 UAH |
| Замовник: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
| ЄДРПОУ: | 03359026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380442849374 |
| E-mail: | market_kievavtodor@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01133, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6 |
3 |
ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника № 669-пс від 26.02.2025 Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу із публічних закупівель відділу закупівель комунальної корпорації «Київавтодор», що затверджене наказом комунальної корпорації «Київавтодор» від 04.01.2022 року № 3 та постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) затверджую наступне: Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЄНТУС РЕСУРС» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, дизельне паливо у талонах) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-10-014778-a) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що Учасником завантажено великий об’єм інформації та документів відповідно до вимог тендерної документації і тому є нагальна потреба у детальному розгляді поданої пропозиції цього Учасника. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа із публічних закупівель відділу закупівель Олена БЕРЕЖНА
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Не дотримано вимогу абз. 2 пп. 1.1.2 п. 1.1. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 тендерної документації: «- скановану копію позитивного листа-відгука до аналогічного/-их договору/-ів, датований поточним роком, із зазначенням №, дати, предмету, суми Договору, якість виконання умов договору». Надані учасником листи-відгуки до аналогічних договорів від 18.09.2023 № 18-09-23 та від 17.11.2023 № ВТ-23510 датовані 2024 роком. Для усунення порушення учасник повинен повторно завантажити листи-відгуки до аналогічних договорів. 2. Не дотримано вимогу абз 2 п 5.11 Додатку 1 тендерної документації: «відповідно до ч.2. ст.44 ЗУ №2275-VIII від 06.02.2018 та ст.98 ЦКУ, якщо учасник – юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу». Для усунення порушення учасник повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу або довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.