Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 141 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 708 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Миронівка-благоустрій" |
| ЄДРПОУ: | 31823373 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бойко Олена Петрівна |
| Телефон: | +380991905887 |
| E-mail: | blag_miron@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08801, Україна, Київська область,Миронівка, Бузницького, 8 A |
3 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Керуючись п. 43 Особливостей Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності. У разі невиправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція буде відхилена. 06 лютого 2025 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю товару КОД ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 – 65 000 л., дизельне паливо – 65 000 л., газ – 65 000 л.) очікувана вартість закупівлі 9`141`600,00 грн. (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-06-015749-a. При розгляді тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» виявлено, що дана пропозиція має невідповідності. Виявлені деякі невідповідності, а саме: Учасник торгів у тендерній пропозиції: - Учасник не надав Тендерну пропозицію (за формою); - Учасник надав лист-відгук № 17 від 13.02.2025 року КП «СпецЕко» Горішньоплавнівської міської ради в якому зазначено два договора поставки товару, а саме договір поставки №ТТ 1706 від 17.06.2024 року та договір поставки № 2207 від 22.07.2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Київ Інвест Груп» на поставку товару: Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений (Код ДК 021 :2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти). В листі-відгуку підтверджують, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Київ Інвест Груп» під час виконання договорів зарекомендували себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні товари та пов'язані з поставкою товару послуги. Відмінною рисою роботи Товариства з обмеженою відповідальністю «Київ Інвест Груп» є високий професіоналізм, організованість співробітників компанії та чесність. Договірні зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю «Київ Інвест Груп» за вказаним договором №ТТ 1706 від 17.06.2024 року та договір поставки № 2207 від 22.07.2024 року виконані вчасно. А також до листа-відгука учасником надано договора та накладні, один з договорів поставки має № 1706 від 17.06.2024 року, а в листі-відгуку №ТТ 1706 від 17.06.2024 року. - Учасником надано Довідку про виконання аналогічних договорів в якій, ТОВ «КІГ», як учасник тендеру на закупівлю Товару: За кодом CPV за ДК 021:2015 09130000-9 – Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений, підтверджує відповідність встановленому кваліфікаційному критерію тобто наявність досвіду виконання аналогічного у розумінні тендерної документації та раніше укладеного договору. Учасник не вірно зазначив назву закупівлі товару. - Учасником надано Довідку від 13.02.2025 року про чинні ліцензії учасника, Товариство з обмеженою відповідальністю «Київ Інвест Груп», в особі генерального директора Салобаєнка Дениса Ігоревича, підтверджує наявність чинних ліцензій на провадження виду господарської діяльності згідно з предметом закупівлі, які надаються нами у тендерній пропозиції також. При розгляді тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Київ Інвест Груп» Ліцензія відсутня. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме надати: - надати Тендерну пропозицію (за формою); - надати лист-відгук від КП «СпецЕко» Горішньоплавнівської міської ради з вірним номером договора або лист пояснення; - надати Довідку про виконання аналогічних договорів в якій прописати правильну назву предмету закупівлі; - надати Ліцензію для провадження відповідного виду господарської діяльності з додатками (у передбачених законодавством випадках). Учасник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.