Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 208 162 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 040,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сумський національний аграрний університет |
| ЄДРПОУ: | 04718013 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна КОЛОДЧЕНКО |
| Телефон: | +380970005642 |
| E-mail: | hannakolodchenko83@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160 |
4 |
1.Перелік виявлених невідповідностей 1) Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл проект договору, який не відповідає тендерній документації Змовника 2) Учасник у складі тендерної пропозиції ненадав копію Статуту 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1) Додатку 1 до Тендерної документації 3. Інші документи: П.3.5. Проект договору про закупівлю Проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 із заповненими реквізитами та накладеним підписом і завірений печаткою (без зазначення цінових показників). 2) Додатку 1 до Тендерної документації 3. Інші документи: 2. Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1)Надати Проект договору відповідно до вимог тендерної документації Замовника 2) Надати копію Статуту
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.