Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 792 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 960 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня Шептицької міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 01996869 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Galina Bordyliak |
| Телефон: | +380932051172 |
| E-mail: | cher.lik@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80100, Україна, Львівська область,м. Шептицький, вул. Івасюка, будинок 2 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до ч.1 Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів. Так Учасник повинен надати довідку за встановленою формою. Учасником надано даний документ, проте форма його не відповідає тій, що встановлена замовником у тендерній документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) щодо поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.