Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 791 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 955 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бедрій Роман Михайлович |
| Телефон: | 380507503200 |
| E-mail: | bedriy-rm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
4 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "КОМПАНІЯ ВІП-ОЙЛ" (Україна, 81100, Львівська обл., Львівський р-н, місто Пустомити, вул.Козацька, будинок 11) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) На підтвердження інформації щодо кількості поставленого товару в обсязі не менше 1000 літрів, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: копію(ї) видаткової(их) накладної (их) / акту (актів), що підтверджує(ють) поставку (постачання) товару за договором № 257 від 27.05.2021 укладеного із КП «Гніваньводопостач», який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в обсязі не менше 1000 літрів) та/або інформацію у наданому листі –відгуку №180 від 10.02.2022 від контрагента КП «Гніваньводопостач» щодо кількості поставленого Товару за договором № 257 від 27.05.2021, (в обсязі не менше 1000 літрів). 1.2) На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію, Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі – Довідка) (файл: «Кваліфікаційна частина.pdf.p7s»). У наданій довідці зазначено договір № 257 від 27.05.2021 укладеного із КП «Гніваньводопостач» «та предмет договору» - «09210000-4 Мастильні засоби». У наданому листі -відгуку від контрагента №180 від 10.02.2022 від контрагента КП «Гніваньводопостач» та скан договорі № 257 від 27.05.2021 (додатково надано учасником) зазначено предмет договору – «поставка мастильних засобів за кодом ДК 021:2015 - 09210000-4 Мастильні засоби». Тобто, учасником у колонці Довідки «предмет договору», зазначено найменування коду ДК 021:2015 – єдиний закупівельний словник, а не найменування предмету договору. 1.3) У технічній специфікації, учасником запропоновано оливи виробників: «Wolf Oil Corporation NV», «ТОВ «СП Юкойл» (JV YUKOIL LLC)», «ТОВ "КОМПАНІЯ ВІП-ОЙЛ", «REPSOL LUBRICANTES Y ESPECIALIDADES S.A.». Учасником надано лист від ТОВ «Авто стандарт Україна» про те, що останній є офіційним дилером компанії «Wolf Oil Corporation NV» (яка є виробником олив та мастильних матеріалів, відомих під брендом «Wolf») та підтверджує, що ТОВ «Компанія Віп-Ойл» є офіційним представником ТОВ «Авто стандарт Україна» щодо реалізації олив та мастильних матеріалів торгової марки «Wolf». Дилерські відносини між ТОВ «Авто стандарт Україна» та компанії «Wolf Oil Corporation NV» підтверджуються сертифікатом авторизованого дилера від 01.06.2016 (ТОВ «Авто стандарт Україна» є офіційним та авторизованим дилером мастильних матеріалів ТМ «Wolf»). Також, учасником надано лист від компанія «Wolf Oil Corporation NV» датованого 28.02.2024, у якому зазначається, що компанія підтверджує, що наданий 01.06.2016 року компаній ТОВ «Авто стандарт Україна» сертифікат авторизованого дилера продукції торгової марки Wolf є чинним по теперішній час. Тобто, сертифікат авторизованого дилера (щодо ТОВ «Авто стандарт Україна» продукції торгової марки Wolf є чинним на дату видачі листа, а саме на 28.02.2024. Зазначені документи знаходяться у файлі: «Кваліфікаційна частина.pdf.p7s». Тобто, Учасником не підтверджено, що ТОВ «Авто стандарт Україна» є сертифікованим дилером продукції компанії Wolf. Також, учасником не надано довідку в довільній формі про те, що Учасник є виробником товарів, що пропонуються (якщо Учасник є виробником товарів, що пропонуються) та дилерську угоду або авторизаційний лист або документ/угоду про партнерство або інший документ, підтверджуючий відповідні правовідносини між Учасником і виробником (якщо Учасник є дилером або представником або офіційним імпортером тощо), щодо запропонованих олив виробників «ТОВ «СП Юкойл» (JV YUKOIL LLC)», «ТОВ "КОМПАНІЯ ВІП-ОЙЛ", «REPSOL LUBRICANTES Y ESPECIALIDADES S.A.». 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.1.1, пп. 1.1.3 п. 1.1 частини 1, п. 6.1. частини 6 додатку 2 до тендерної документації, учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надається: «1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількості товару; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого поставлено мастильні засоби та/або оливи (мастила) моторні та/або оливи (мастила) трансмісійні в обсязі не менше 1000 літрів. 1.1.3. На підтвердження інформації щодо кількості поставленого товару в обсязі не менше 1000 літрів, Учасником у складі тендерної пропозиції: - надається копія(ї) видаткової(их) накладної (их) / акту (актів), що підтверджує(ють) поставку (постачання) товару за договором, який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в обсязі не менше 1000 літрів) та/або - наявність інформації у наданому листі –відгуку від контрагента щодо кількості поставленого Товару за договором (в обсязі не менше 1000 літрів), який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 6. Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника іншим вимогам, встановленим у цій тендерній документації: 6.1. Документ, що підтверджує статус Учасника, а саме: - якщо Учасник є виробником товарів, що пропонуються: довідка в довільній формі про те, що Учасник є виробником товарів, що пропонуються; - якщо Учасник є дилером або представником або офіційним імпортером тощо: дилерська угода або авторизаційний лист або документ/угода про партнерство або інший документ, підтверджуючий відповідні правовідносини між Учасником і виробником.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати: 3.1) Нову довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (із врахуванням вимог пп. 1.1.1 п. 1.1, частини 1 Додатку 2 до тендерної документації) із зазначенням достовірного найменування предмету договору у відповідності до Договору № 257 від 27.05.2021 укладеного із КП «Гніваньводопостач». 3.2.) На підтвердження інформації щодо кількості поставленого товару в обсязі не менше 1000 літрів за договором № 257 від 27.05.2021 укладеного із КП «Гніваньводопостач», документи які передбачені у пп. 1.1.3 п. 1.1, частини 1 Додатку 2 до тендерної документації (копія(ї) видаткової(их) накладної (их) / акту (актів), що підтверджує(ють) поставку (постачання) товару за договором, який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в обсязі не менше 1000 літрів) та/або наявність інформації у наданому листі –відгуку від контрагента щодо кількості поставленого Товару за договором (в обсязі не менше 1000 літрів), який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору). 3.3) або нову Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 1 (пп. 1.1.1 - 1.1.3 п. 1.1. ч. 1) Додатку 2 до тендерної документації. 3.4) підтвердження дилерських відносин між ТОВ «Авто стандарт Україна» та компанією «Wolf Oil Corporation NV» та/або чинність сертифікату авторизованого дилера продукції торгової марки WOLF та якщо Учасник є виробником товарів, що пропонуються: довідку в довільній формі про те, що Учасник є виробником товарів, що пропонуються та/або якщо Учасник є дилером або представником або офіційним імпортером тощо: дилерську угоду або авторизаційний лист або документ/угода про партнерство або інший документ, підтверджуючий відповідні правовідносини між Учасником і виробником, щодо запропонованих олив (у наданій заповненій технічній специфікації (файл: «Технічна частина.pdf.p7s») виробників «ТОВ «СП Юкойл» (JV YUKOIL LLC)», «ТОВ "КОМПАНІЯ ВІП-ОЙЛ", «REPSOL LUBRICANTES Y ESPECIALIDADES S.A.». Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.