Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
ЛОТ 1- ДК 021:2015: 09132000-3:Бензин ЛОТ 2- ДК 021:2015: 09134200-9:Дизельне паливо
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 972 946 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дочірнє підприємство "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" |
| ЄДРПОУ: | 31804345 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бачинська Наталія |
| Телефон: | 380672563101 |
| E-mail: | bodnarivkatender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79029, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ОКРУЖНА, будинок 56 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Кошти в сумі 972 946,00 грн. на Закупівлю затверджено на 2025 рік згідно із Програмою комплексного розвитку та утримання парків, лісопарків, скверів і зелених зон Львівської міської територіальної громади на 2024-2028 роки затвердженою ухвалою Львівської міської ради від 02.11.2023 № 3991, зі змінами. Відповідно, Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель на 2025 рік за ідентифікатором № UA-P-2025-02-04-021773-a та оголошено в електронній системі закупівель 04.02.2025 року за ідентифікатором № UA-2025-02-04-018108-a. Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Поставка товару щодо Закупівлі згідно з умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.01.2025 (далі — Тендерна документація), та відповідно до Оголошення здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Покупця. З урахуванням вказаних строків Замовник розраховував укласти договір не пізніше 19 лютого 2025 року, що дозволило б отримати товар вже 20 лютого 2025 року і тим самим в повній мірі виконати заходи (надати послуги) вказані в Заходах виконання Програми комплексного розвитку та утримання парків, лісопарків, скверів і зелених зон Львівської міської територіальної громади на 2024-2028 роки, що затверджена УХВАЛОЮ Львівської міської ради № 3991 від 02.11.2023 (далі - Заходи). Однак у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону), та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Відповідно до частини 21 статті 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Під час проведення процедури щодо Закупівлі 08.02.2025 року було подано скарги за ідентифікаторами № UA-2025-02-04-018108-a.c1 та № UA-2025-02-04-018108-a.b2; 11.02.2025 року було подано скарги за ідентифікаторами № UA-2025-02-04-018108-a.c4 та № UA-2025-02-04-018108-a.b3 (далі — Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) у зв’язку з чим процедуру закупівлі було заблоковано та призупинено. Рішення Колегії щодо Скарги щодо Закупівлі було прийняте 18.02.2025 року за № 2482; №2483; № 2499; № 2500 (далі — Рішення) та оприлюднено 20 лютого 2025 о 17:05; 17:57; 13:21; 13:51 відповідно. Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим змістився строк поставки товару (бензину та дизельного палива) необхідного для того, щоб в повній мірі виконати заходи (надати послуги) вказані в Заходах. Після внесення відповідних змін згідно Рішення, підписання договору та відповідно поставка товару відбудеться не раніше березня 2025 року. Відтак обсяги палива та відповідно бюджет закупівлі на виконання «Програми комплексного розвитку та утримання парків, лісопарків, скверів і зелених зон Львівської міської територіальної громади на 2024-2028» повинні бути переглянуті та визначені наново, в розписи бюджетних асигнувань повинні бути внесені зміни, а поточна Закупівля повинна бути відмінена. Отже, на цьому етапі Закупівлі у замовника відпала потреба в Закупівлі в таких обсягах та на вказаний бюджет. Відповідно до ● підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 21-02-2025, 21:19 по 04-03-2025, 00:00
Документи: