Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 120 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 208 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" |
| ЄДРПОУ: | 05472519 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чень Андрій Романович |
| Телефон: | 380972107731 |
| E-mail: | greenworkplace7@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79020, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ Варшавська, БУДИНОК 49 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Кошти в сумі 1 120 800 грн. на Закупівлю розраховано на 2025 рік виходячи з орієнтовної потреби палива на виконання додаткових робіт впродовж 2025 року. Відповідно, Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель на 2025 рік за ідентифікатором № UA-P-2025-02-03-021254-a та оголошено в електронній системі закупівель 03.02.2025 року за ідентифікатором № UA-2025-02-03-017353-a. Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Поставка товару щодо Закупівлі згідно з умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 03.02.2025 (далі — Тендерна документація), та відповідно до Оголошення здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Покупця. З урахуванням вказаних строків Замовник розраховував укласти договір не пізніше 18 лютого 2025 року, що дозволило б отримати товар вже 19 лютого 2025 року. Розраховуючи на це Замовник мав намір брати участь в тендерних закупівлях послуг по місту Львів та Львівській області, що зазвичай оголошуються орієнтовно на кінець другу половину лютого – березень місяці. Однак 07.02.2025 року надійшла скарга від Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (надалі за текстом – Скаржник) (UA-2025-02-03-017353-a.a1 – ідентифікатор скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання) у якій Скаржник вважає вимоги Тендерної документації Замовника дискримінаційними та такими, що не відповідають пункту 29 Особливостей. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону), та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Відповідно до частини 21 статті 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Рішенням Комісії від 11.02.2025 №1996-р/пк-пз Скарга була прийнята до розгляду частково та зобов'язано Замовника надати пояснення по суті Скарги. Замовник шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу надав пояснення по суті Скарги. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ: 43012009) від 07 лютого 2025 № UA-2025-02-03-017353-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, прийняла її до розгляду. 21 лютого 2025 року Замовником одержано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №2572 від 19.02.2025 року. Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим змістився строк поставки товару (Бензину та дизельного палива). Як наслідок палива в Замовника на лютий місяць не передбачалося, та у зв’язку з цим Замовник був змушений відмовитися від участі в закупівлях: UA-2025-02-12-015224-a; UA-2025-02-12-008446-a; UA-2025-02-06-013876-a; UA-2025-02-07-010949-a; Оскільки навіть за умови визначення Замовника переможцем в цих закупівлях, у Замовника все одно не було б палива, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі зазначених закупівель. Отже, на цьому етапі Закупівлі у замовника відпала потреба в Закупівлі в таких обсягах та на вказаний бюджет. Відповідно до ● підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 26-02-2025, 15:35 по 09-03-2025, 00:00
Документи: