Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо (пелети паливні з чистого лушпиння соняшника без домішок в гранулі). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва відсутній для вказаної номенклатурної позиції, то залишається відповідним коду ДК 021:2015, 09110000-3 – Тверде паливо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 340 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000 UAH |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40901383 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сушко Катерина Валеріївна |
| Телефон: | 380525150039 |
| E-mail: | osvita-tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 27100, Україна, Кіровоградська область,Новоукраїнка, Новоукраїнський район, УЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 70 |
18 |
В тендерній пропозиції учасника ФОП Носатюк Олена Юріївна, який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за Додатком 1 тендерної документації: «ІНША ІНФОРМАЦІЯ ВСТАНОВЛЕНА ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА (ДЛЯ УЧАСНИКІВ — ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ — ПІДПРИЄМЦІВ). Інші документи від Учасника: 2 Витяг з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.». Учасником ФОП Носатюк Олена Юріївна не надано у складі тендерної пропозиції Витяг з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських фо-рмувань. Замовником виявлені невідповідності при поданні документів учасником в частині непо-дання Витягу з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом під-вантаження до електронної системи закупівель Витягу з Єдиному державному реєстрі юри-дичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. 2. Додатком 3 тендерної документації передбачено Інформацію про необхідні технічні, які-сні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, а та-кож спосіб їх документального підтвердження, в тому числі за пунктом 2.1. Додатку 3 «Підтвер-дження якості та відповідності пелет паливних з лушпиння соняшника в гранулі у складі те-ндерної пропозиції учасник надає наступні документи: сертифікат відповідності, сертифі-кат якості, протокол випробувань пелетів паливних з лушпиння соняшника, видані не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника, із зазначенням технічних та якісних показників згідно вимог цього розділу Договору, незалежною лабораторією, яка акредитована національним аге-нтством по акредитації України, а також атестат акредитації даної незалежної лабораторії. Також надається Свідоцтво про належність палива до альтернативного дійсне (щонайменше) на момент кінцевої дати подання учасником своєї пропозиції». На виконання вказаної вимоги учасником ФОП Носатюк Олена Юріївна надано усі запиту-вані документи, що підтверджують відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, в тому числі: - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі №7 від 05.02.2025 року (файл із ім’ям «Довідки ТП»); - Сертифікат відповідності №UA.1O190.00171-24 з терміном дії від 18.10.2024 до 17.10.2025 року, виданий ДП «Львівстандартметрологія» на виробника ТОВ «ОНІКСІСТЕМ»; (файл із ім’ям «сертифікати гранула»); - Сертифікат якості №121 від 18.10.2024 року із датою випробувань 16-18.10.2024 року, ви-даний Органом з сертифікації продукції та послуг Рівненська філія ДП «Львівстандартметроло-гія» на виробника ТОВ «ОНІКСІСТЕМ»; (файл із ім’ям «сертифікати гранула»); - Протокол випробувань №1749 від 18.10.2024 року із датою випробувань 16-18.10.2024 ро-ку, виданий Органом з сертифікації продукції та послуг Рівненська філія ДП «Львівстандартмет-рологія» на виробника ТОВ «ОНІКСІСТЕМ»; (файл із ім’ям «сертифікати гранула»); - Свідоцтво про належність палива до альтернативного серії ТП №468 від 15.11.2024 року із строком дії до 15.11.2026 року, виданий Державним агентством з енергоефективності та енергоз-береження України на виробника ТОВ «ОНІКСІСТЕМ»; (файл із ім’ям «сертифікати гранула»); - Атестат про акредитацію №20238 від 17.02.2022 року, що виданий Національним агентст-вом з акредитації України на випробувальний центр ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (файл із ім’ям «Атестат 170222»); - Сфера акредитації випробувального центру ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» як додаток до Атестата про акредитацію №20238 від 17.02.2022 року; (файли із ім’ям «20238_Сфера акредитації_ч1»; «20238_Сфера акредитації_ч2»). Уважно вивчивши зміст вказаних документів Замовник дійшов висновку про повну відповідність документального підтвердження технічних та якісних характеристик товару (технічна специфікація) до характеристик предмету закупівлі, яка визначена у табличній формі додатку 3 тендерної документації Замовником торгів. Таким чином підстав для відхилення пропозиції учасника згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови про особливості – відсутні. Разом з тим нами виявлені невідповідності, необхідність виправлення яких не призво-дить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме у відсутності на-даного атестату, на який вказано посилання у Сертифікаті відповідності №UA.1O190.00171-24 з терміном дії від 18.10.2024 до 17.10.2025 року, виданий ДП «Львівстандартметрологія» на виробника ТОВ «ОНІКСІСТЕМ»; (файл із ім’ям «сертифікати гранула») (далі – Сертифікат від-повідності). Так у Сертифікаті відповідності вказано серед іншого: Сертифікат видано: ОС ПП Рівненська філія ДП «Львівстандартметрологія», акредитованим Національним агентством з акредитації України на сертифікацію продукції відповідно до ДСТУ ЕN ISO/IEC 17065, атестат акредитації №1О190 чинний до 05.02.2025 року, м. Рівне, вул. Замкова, 31, тел. +38 (0362) 62-09-81; +38 (067) 983-77-18, e-mail: rivnebudcert@gmail.com - ВІДСУТНІЙ; На підставі: Протоколу сертифікаційних випробувань №1749 від 18.10.2024р. ВЦ Рівненсь-ка філія ДП «Львівстандартметрологія», 33028, м. Рівне, вул. Замкова, 31, атестат акредитації НААУ №2О238 чинний до 25.12.2024р., висновку за аналізом документації від 15.10.2024р - НАДАНО. Отже учасник закупівлі зобов’язаний усунути виявлені невідповідності шляхом заванта-ження до електронної системи закупівель Атестату, на який здійснено посилання у Сертифікаті відповідності, а саме Атестату акредитації №1О190 чинний до 05.02.2025 року. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати доку-менти, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - Витяг з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; - Атестат акредитації №1О190 чинний до 05.02.2025 року. У випадку неподання вказаних документів у визначений строк, пропозиція ФОП Носатюк Олена Юріївна буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.