Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 440 832,95 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 408,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38131220 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Будько |
| Телефон: | +380954634308 |
| E-mail: | v.budko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43020, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Електроапаратна, 6 |
6 |
1. Згідно з умовами тендерної документації, а саме розділу ІІІ, пункту 1, Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджуються: для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. - копію паспорта уповноваженої особи учасника для ідентифікації особи. Дані документи були відсутні у складі тендерної пропозиції. 2. Згідно з умовами тендерної документації, а саме розділу ІІІ, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 1).інформації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону та інформації щодо відсутності підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей — згідно з Додатком № 1 до тендерної документації; Так, згідно з умовами додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками до нього (них) та накладної (накладних) про поставку товару. Учасником було надано копію аналогічного договору та накладних щодо поставки за даним договором. Також, учасником було завантажено файл «Довідка про досвід.pdf» (згідно Додатку № 1), який не можливо переглянути. 2) інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками, у тому числі документів, визначених Додатком № 5 до тендерної документації, Відповідно до умов додатку № 5 до тендерної документації, учасником надається свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво або витяг платника єдиного податку (у разі ненадання якихось документів визначених в цьому пункті, учасник надає пояснення з посиланням на норми діючого законодавства), а також, Відомості про учасника згідно з встановленою додатком № 5 формою. У складі тендерної пропозиції було надано файл «Відомості про учасника.pdf» (згідно Додатку № 5), який не можливо переглянути. Свідоцтво платника ПДВ/витяг з реєстру платників/витяг платника єдиного податку надано не було. 3) інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації. В тендерній пропозиції учасника було надано файл «Технічні характеристики.pdf» (згідно Додатку № 2) в якому не було вказано обсяги постачання товару за адресою: Волинська обл., Луцький р-н., м. Берестечко, вул. Січових Стрільців, 23. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНЬПРИРОДРЕСУРС" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ шляхом надання в складі пропозиції: довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії; копію паспорта уповноваженої особи учасника для ідентифікації особи; відомості про учасника згідно з встановленою формою, зокрема, з наявною інформацією про використання печатки (згідно Додатку № 5); інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічні вимоги до предмета закупівлі з обсягами постачання товару за адресою: Волинська обл., Луцький р-н., м. Берестечко, вул. Січових Стрільців, 23.(згідно Додатку № 2); довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою (згідно Додатку № 1); свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво або витяг платника єдиного податку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.