Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 440 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | САВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04397106 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://savynska-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Мироненко |
| Телефон: | +380665626800 |
| E-mail: | sav-centr-buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 64270, Україна, Харківська область,селище Савинці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 49 |
9 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Форма тендерної пропозиції заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником надано Тендерну пропозицію від 30 січня 2025 року, в якій у: - п.9 та п.10 відсутній зразок підпису посади уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції та документи за результатами процедури закупівлі. - п.13 у таблиці невірно зазначено найменування предмету закупівлі згідно тендерної документації. Крім того, згідно оголошення про проведення відкритих торгів передбачено дві номенклатурні позиції, кожна з яких має свою кількість. У той час як учасником зазначено найменування предмету закупівлі та кількість загалом. - загальна вартість пропозиції 382 500, 00 грн. не відповідає вартості первинної пропозиції в електронній системі закупівель – 396 000,00 грн. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов п.1 Розділу 3 Тендерної документації вимагається заповнений проект договору згідно із Додатком 5. Надано проект договору, в якому у п.3.1 зазначається, що вартість договору становить 382 500,00 грн., що не відповідає вартості первинної пропозиції, не заповнено р.13 МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН, найменування предмета закупівлі у специфікації не відповідає найменуванню предмета закупівлі, запропонованого учасником у тендерній пропозиції та п.4.1 р.1 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Розділу 3 Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнений проект договору згідно із Додатком 5. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.11 додатку 3 до тендерної документації у випадку, якщо учасник у своїй діяльності не використовує печатку – довідку довільної форми про це із зазначенням дати прийняття рішення про здійснення діяльності без використання печатки та з посиланням на документи, якими ця інформація підтверджується (копії таких документів учасник обов’язково подає у складі своєї тендерної пропозиції). Учасником надано довідку, проте в ній відсутня інформація про дату прийняття рішення про здійснення діяльності без використання печатки та не надано копії документів, якими підтверджується вищезазначена інформація. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.11 додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку довільної форми про це із зазначенням дати прийняття рішення про здійснення діяльності без використання печатки та з посиланням на документи, якими ця інформація підтверджується (копії таких документів учасник обов’язково подає у складі своєї тендерної пропозиції) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 до тендерної документації всі витрати, які пов’язані із проведенням досліджень товару несе Постачальник, про що надається гарантійний лист. Вказаний лист відсутній у складі пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист, згідно якого всі витрати, які пов’язані із проведенням досліджень товару несе Постачальник
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.