Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З метою забезпечення електричною енергією на 2025 рік Замовник здійснює дану закупівлю з технічними вимогами передбаченими Додатком до тендерної документації, оскільки вказана послуга за своїми якісними, характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даної послуги. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-21-011997-a Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету, власні кошти від господарської діяльності та кошти відшкодування витрат орендарями. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 165 600,00 грн., з ПДВ. З них : за рахунок коштів місцевого бюджету – 2 335 530,00 грн. за рахунок коштів від надання платних послуг – 132 800,00 грн. за рахунок відшкодування витрат орендарями – 697 270,00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки товару: м.Суми, вул. Хворостянка,3, вул. Металургів,38, вул. Сумської тероборони (Ковпака),7 Україна, 40004; Строк поставки товару – Цілодобово, протягом 2025 року до 31 грудня 2025 року включно. Оплата проводиться протягом 5 робочих днів з моменту виставлення рахунку та надання акту приймання-передачі (акту прийому-передачі) з власних коштів та коштів з відшкодування орендарями, а за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 5 робочих днів з отримання фінансування, але не пізніше останнього дня місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяця).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 3 165 600 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 828 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02000300 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.4mkl.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Ірина Гладченко |
Телефон: | +380542787308 |
E-mail: | ekonom4smkl@ukr.net |
Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3 |
0 |