Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 36 000 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44218340 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Іщук |
| Телефон: | +380983762623 |
| E-mail: | svetlana.hodunok@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35800, Україна, Рівненська область,м. Острог, проспект Незалежності, будинок 34 А |
10 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 09110000-3 ТВЕРДЕ ПАЛИВО (напівбрикети торф’яні, брикети паливні «RUF» з деревини)» (номер закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-01-20-017909-a, ФОП ЄРЕМЕЙЧУК НАЗАР ЮРІЙОВИЧ, #3480202815 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п. 18 Розділу Інші документи Додатку 4 до Тендерної документації: Учасник надає інформацію, у вигляді довідки в довільній формі, про виконані протягом 2023-2024 років аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не менше двох договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів.*Аналогічним вважається Договір, щодо поставки Товарів, за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 ТВЕРДЕ ПАЛИВО 1.2. Згідно п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації: Копія витягу з Реєстру платників єдиного податку або витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав: довідку в довільній формі, про виконаний протягом 2023-2024 років аналогічний договір лише один, та копію тільки одного аналогічного договору. 2.2. Учасник не надав в складі пропозиції копію витягу з Реєстру платників єдиного податку або витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі, про виконані протягом 2023-2024 років аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не менше двох договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, а також копія витягу з Реєстру платників єдиного податку або витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.