Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 350 114,36 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 96 750,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 550 000 UAH |
| Замовник: | КП "Коломияводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 32148690 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kpvodokanal.if.ua |
| Контактна особа: | Зумер Славомир |
| Телефон: | +30343349845 |
| E-mail: | kolomyavoda@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, пл. Відродження, 1 |
4 |
При розгляді документів, які були подані Учасником ТОВ "ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції була виявлена невідповідність вимогам тендерної документації та додаткам до неї, а саме: 1. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до п.4. Додатку 5 з урахуванням вимог підпункту 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції «довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Якщо аналогічний договір укладено з замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами процедури/спрощеної закупівлі, через Прозорро-Маркет або без використання електронної системи закупівель з публікацією звіту про такий договір, надати в Інформаційній довідці посилання на номер такого договору /Закупівлі з ЕСЗ. - Надана Учасником Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 20.01.2025р. №94 не відповідає вимогам пп.1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, оскільки не містить всієї інформації, що вимагається. 2. Згідно п. 8 Додатку 5 з урахуванням вимог п. 3 Розділу V. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: «…Учасник, у якого не створено кол-центр, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби комунікації із споживачами, підрозділ на який учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або, у разі відсутності підрозділу, про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Інформація зазначена у довідці повинна бути розміщена на офіційному сайті учасника…» - Учасником надано довідку від 22.01.2025 №113, де зазначено:? …що контактною особою для комунікації є менеджер із збуту ТОВ «ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ» Назаровський Анатолій Анатолійович, тел. 067 316 7117, e-mail: volynenergopostach@gmail.com, графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00. … Проте зазначена інформація зокрема вказана особа для комунікації не зазначена на сайті. Отже Учасником зазначено недостовірну інформацію. 3. Учасником не надано «лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії.», вимога встановлена відповідно до п. 16 Додатку 5. 4. з тексту Статуту ТОВ "ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ" не зрозуміло чи застосовуються до директора ті чи інші обмеження, що стосуються укладення Договорів. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону "Про публічні закупівлі", з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.