Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 03328327 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Коберник |
| Телефон: | +380412427448 |
| E-mail: | katp0628@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10007, Україна, Житомирська область,м. Житомир, провул. 3-Й ТРАНЗИТНИЙ, 65 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ЛУБРІКАНТС", код ЄДРПОУ 44435883 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Мастила та оливи для транспортних засобів (ДК ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-13-009917-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Під час перевірки файлу накладеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify виявлено, що тендерна пропозиція учасника не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, як передбачено вимогами тендерної документації. Натомість встановлено, що тендерна пропозиція учасника містить удосконалений електронний підпис, а саме: тип підпису: удосконалений, сертифікат: кваліфікований. Тип носія особистого ключа: незахищений. Удосконалений електронний підпис – це електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. 2) Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) пункту 1 Розділу III тендерної документації та пункт 5.5 Додатку 1 до тендерної документації: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: тендерна пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.