Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА №1 В С. ЧУДЕЛЬ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 22558895 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Жигула |
| Телефон: | +380680488760, +380672242516 |
| E-mail: | chudel1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 34542, Україна, Рівненська область,с. Чудель, Розвилка, вул. Лісова, буд. 2 |
10 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий лист-згода з проєктом договору. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-згоду з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.