Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. (Редакція від 20.01.2024): "У запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу." З профілю бензин обрано наступні значення: "Бренд:KLO Відповідність ДСТУ 7687:2015:1:Так Спосіб реалізації:талон Bміст сірки:10 мг/кг Октанове число (за дослідним методом):95 одиниць" Критичні умови договору: 1. Постачальник є емітентом талонів. 2. Одиниця виміру Товару - літр. 3. Перелік АЗС Постачальника має містити щонайменше одну АЗС, що знаходяться на відстані не більше ніж 5 км від фактичного місця знаходження Покупця (м. Київ вул. Гната Юри 14-Б). У випадку відсутності такої АЗС Покупець має право розірвати договір в односторонньому порядку протягом 24 годин. 4. Покупець має право прийняти, а Постачальник зобов’язується передавати Товар по Талонам на АЗС Постачальника протягом 1 року з моменту передачі Талонів по видатковій накладній Покупцю. Не використані Талони, підлягають обміну протягом 6-ти місяців з моменту закінчення їх строку, але лише одноразово, згідно п. 3.7 Договору з метою продовження строку їх дії на 6 місяців. 5. Покупець зобов’язується здійснити оплату вартості Товару, визначеної в рахунку та видатковій накладній на поточний рахунок Постачальника на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані Послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання покупця бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 432 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37498541 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Михайлова Ольга Іванівна |
Телефон: | 380442732014 |
E-mail: | olha.mykhailova@kyivcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |
1 |