Період оскарження умов закупівлі - по 29-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 900 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 26 500 UAH |
| Замовник: | Виконавчий комітет Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області |
| ЄДРПОУ: | 41784088 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мар'яна Жінчин |
| Телефон: | +380685649876 |
| E-mail: | pershotravnevsk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 53264, Україна, Дніпропетровська область,с. Першотравневе, вул. Гагаріна, 23 |
6 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Басюк Кирило Олегович у процедурі закупівлі: Паливні брикети з лушпиння соняшнику згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо, № UA-2024-12-24-017994-a, згідно пункту 43 Особливостей, виявлено наступні невідповідності. 1. Підпунктом 4 Розділу «Інші документи» пункту 14 Додатку № 1 до тендерної документації «Інша інформація» вимагалося надання учасником наступних документів: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (витяг, який Учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку). Учасник в складі тендерної пропозиції не надав наступні документи: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (витяг, який Учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції Фізична особа-підприємець Басюк Кирило Олегович, визначених пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.