Період оскарження умов закупівлі - по 22-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 999 937,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 159 999,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 47 900 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Двойнос |
| Телефон: | +380676307955 |
| E-mail: | s.dvoinos@czo.kh.city |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ" |
3 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з ч. 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, провести консультації з відповідними фахівцями та перевірити надану Учасником інформацію, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, у замовника є потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; - перелік виявлених невідповідностей; - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей (надалі - Вимога). 1.1.Відповідно до вимог п.17 Додатку 5 до тендерної документації: «17. Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію у вигляді заповненої таблиці щодо надання або ненадання відповідних документів, які встановлено Додатком 5 до тендерної документації.» 1.2. Учасником на підтвердження вимог п.17 Додатку 5 до тендерної документації надані наступні документи: - Лист від 24.12.2024 р. №136, але Учасником не заповнені підстави ненадання документів за пунктом 2 та пунктом 4 Таблиці. 1.3.Для усунення зазначених невідповідностей необхідно у строк, визначений Особливостями: Надати заповнену у складі тендерної пропозиції інформацію у вигляді заповненої таблиці щодо надання або ненадання відповідних документів, які встановлено Додатком 5 до тендерної документації, в тому числі за пунктами: 2 «У разі якщо учасник діє на підставі модельного статуту – надати рішення учасників товариства (загальних зборів або іншого уповноваженого органу учасника), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту» та 4 «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.» 2.1. Відповідно до вимог п.18 Додатку 5 до тендерної документації: «18*. Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію у вигляді заповненої таблиці щодо розташування АЗС в місті Харків, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником. * Дана вимога встановлюється з врахуванням воєнного стану для безперебійної роботи підприємства. Основною вимогою є не визначення форми власності АЗС, а здійснення безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску пального на АЗС. У разі, якщо Учасник є власником зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються копії документів, якими підтверджується право власності Учасника на АЗС. У разі, якщо Учасник не є власником зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: - копії договорів оренди та/або суборенди АЗС та/або копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником та/або орендарем АЗС; - оригінал листа від власника та/або орендаря та/або управителя АЗС з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів, який встановлено умовами договору на закупівлю. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів).» 2.2. Учасником на підтвердження вимог п.18 Додатку 5 до тендерної документації не наданий Гарантійний лист від партнера ТОВ «МАРШАЛ-КАРД» (згідно з договором №68-23 від 07.04.2023 року), який зазначений в Таблиці щодо розташування АЗС за №4 від 24.12.2024р.. 2.3.Для усунення зазначених невідповідностей необхідно у строк, визначений Особливостями: - Надати оригінал листа від партнера ТОВ «МАРШАЛ-КАРД» з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів, який встановлено умовами договору на закупівлю. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.