Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі на 2025 рік тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ" з додатками, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 3 910 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 19 550 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 90 000 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Паланської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 39028772 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Саладрай Тетяна Петрівна |
Телефон: | 380474439636, 380677318749 |
E-mail: | ekonomistpmsd@gmail.com |
Місцезнаходження: | 20324, Україна, Черкаська область,Уманський район, село Родниківка, вул. Київська, буд. 50 |
1 |