Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 327 795 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 638,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Святошинське лісопаркове господарство" |
| ЄДРПОУ: | 03359687 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлия Латиф |
| Телефон: | +380444526340, +380994221614 |
| E-mail: | tender@slpg.city |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ,місто Київ, вул. Святошинська будинок 24 |
1 |
Додаток 1 до протоколу ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей UA-2024-11-27-014396-a ТОВ «СП ЮКОЙЛ», код – 31852954 09210000-4 Мастильні засоби (олива моторна, олива гідравлічна) Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: ТОВ «СП «ЮКОЙЛ» 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником не надані видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку товару в повному обсязі по договору з ПАТ «МОТОР СІЧ» №0440/23-Д(УЗ) від 02.02.2023, наданому згідно вимог пп. 3.1.1. Даний документ має відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». 1.2.Учасником не надана порівняльна таблиця ТУ або ГОСТ (ДСТУ) за якими виготовляється продукція. 1.3. Наданий Учасником паспорт якості фасованої продукції YUKO МГЕ-46В (НМ46), з якого вбачається, що продукція виготовлена у лютому 2022р. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Підпункт 3.1.2. Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям ДОДАТКУ 1 до тендерної документації 2.2. Технічна специфікація ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ/Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати завірену підписом уповноваженої особи видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку товару в повному обсязі по договору з ПАТ «МОТОР СІЧ» №0440/23-Д(УЗ) від 02.02.2023 відповідно до вимог ТД; 3.2. Надати порівняльну таблицю ТУ або ГОСТ (ДСТУ) за якими виготовляється продукція. 3.3. Надати паспорт якості фасованої продукції YUKO МГЕ-46В (НМ46), з якого вбачається, що продукція виготовлена не раніше 2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.