Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника): 8мм, ДСТУ 7124; 217,61 т. Переможець закупівлі, пропозиція якого за результатами закупівлі була визначена системою переможною, має протягом 4 годин з моменту визначення його переможцем зв'язатися з Замовником (електронною поштою у вигляді листа в довільній формі) та підтвердити намір укласти договір за результатами закупівлі. У разі відсутності такого підтвердження Замовник може відхилити переможця закупівлі як такого, що відмовився від підписання договору на умовах, визначених Замовником. Постачальник зобов'язується у період до 31.12.2024 року постачати інші енергоносії, а саме: пелети паливні з лушпиння соняшника для закладів освіти та культури Лозуватської сільської ради, а Споживач – прийняти і оплатити товар на умовах Договору. Кількість постачання товарів для кожного окремого закладу зазначена у Додатку 1 до Договору. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб замовника. З метою оплати отриманого за умовами Договору товару, Постачальник надає Замовнику накладну на товар та рахунок. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Всі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні. Строк (термін) постачання товару: до 31.12.2024 р. Місце постачання товару: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору. Поставку товару Постачальник здійснює згідно заявок Замовника, які подаються щоп'ятниці на наступний тиждень, будь-яким із засобів електронного зв’язку (телефоном, електронною поштою тощо) протягом дії договору за потребою Замовника. Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами. Постачальник разом з продукцією надає Замовнику рахунок, накладну на товар (підписується закладом, що отримує товар), сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства. Поставка Товару здійснюється з суворим дотриманням асортименту, кількості та якості Товару, в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його схоронність при перевезенні. Постачальник забезпечує таке пакування Товару, яке повинно забезпечувати неушкодженість Товару під час його транспортування до кінцевого пункту призначення зазначеного у Договорі, проведення вантажно-розвантажувальних робіт щодо Товару та тривалого зберігання товару. Упаковка та маркування Товару, що поставляється за Договором, повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і нормативно-технічної документації на такий Товар. Тара та упаковка Товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху та порушення цілісності. Вартість упаковки та маркування входить до вартості Товару. Упаковка поверненню Постачальнику не підлягає. Зобов'язання Постачальника щодо поставки вважається виконаним, після того, як він передав належної якості Товар, у кількості, визначеній у заявці на конкретну дату, представнику Замовника в місці поставки. Приймання Товару згідно Заявки за кількістю та якістю здійснюється Представником Замовника відповідно до чинного законодавства у присутності уповноваженого Представника Постачальника. Представник Замовника розпочинає приймання Товару згідно Заявки при наявності у Постачальника встановлених нормативно-правовими актами України супровідних документів (або копій документів), що засвідчують його якість і безпеку, дату та місце його виготовлення, примірник товарно-транспортної накладної. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та Договором. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Під час настання цих обставин замовник чи постачальник протягом п’яти робочих днів повідомляє іншу сторону в письмовій формі про такі обставини та їх причину. Замовник або Постачальник продовжує виконувати свої зобов’язання за Договором, наскільки це практично можливо, вживає усі розумні альтернативні засоби виконання Договору. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими на це органами влади або іншими компетентними органами. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 1 740 880,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43946489 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Юріївна |
Телефон: | +380989438079 |
E-mail: | tender.upravlinnya.osvita@gmail.com |
Місцезнаходження: | 53020, Україна, Дніпропетровська область,Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69 |
0 |