Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 168 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 840 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 040 UAH |
| Замовник: | Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 40311343 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любарський Олександр Миколайович |
| Телефон: | 380612280451 |
| E-mail: | Aleksandr.uvm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69036, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, проспект Маяковського, будинок 20-А |
4 |
У зв’язку з необхідністю перевірки інформації наданої учасником процедури закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2024-11-14-018074-a, ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 10 робочих днів. Рішення прийнято Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості): «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах учасника процедури відкриті торги з особливостями UA-2024-11-14-018074-a, а саме: Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією…» Відповідно до абзацу 6, Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати: «Учасник процедури закупівлі в складі своєї Пропозиції повинен надати лист (гарантія або довідка), від емітента, який надає талони (скретч-картки) на пальне, із зазначенням предмету та ідентифікатору закупівлі в електронній системі ProZorro, яка повинна містити перелік АЗС (із зазначенням адрес АЗС) по м. Запоріжжю, Запорізькій області та всі інші АЗС, на яких можливо відпускати замовнику паливно-мастильні матеріали по талонах або скретч-картках, що пропонуються замовнику.». В документі, наданому учасником процедури закупівлі ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" (гарантійний лист від емітента талонів/скретч-карток ТОВ «ЄВРО 5») відсутній перелік інших АЗС (по Україні) на яких можливо відпускати замовнику паливно-мастильні матеріали по талонах або скретч-картках. Для усунення цієї невідповідності учасник повинен надати відповідний лист від емітента талонів/скретч-карток, що містить перелік інших АЗС (по Україні) на яких можливо відпускати замовнику паливно-мастильні матеріали по талонах або скретч-картках.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.