Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 755 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад "Мирогощанський психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 03189305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Величко |
| Телефон: | +380665170184 |
| E-mail: | myrogosha@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35623, Україна, Рівненська область,с. Мирогоща Друга, Дубенський р-н, вул. Чеська, 11а |
8 |
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Марчук Тетяна Юріївна (Код – 2953907785) (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Тверде паливо (Дерев’яні пелети) - Код ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів», довідка з податкової інспекції відсутня у складі пропозиції учасника; 1.2. Відповідно до пункту 3 Розділу 3(«Інші документи») Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником та передбачені Додатком №2.». Відповідно до пункту 3 Розділу «Інші умови» Додатку №2 до ТД: «3. Упаковка, маркування, транспортування товару повинні відповідати встановленим вимогам (спец. транспорт, санітарна книжка експедитора). Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями), копія якої (нової первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка») надається в складі пропозиції. Медична книжка кожного працівника, що здійснює поставку та розвантажувальні роботи має бути чинна на кожну поставку товару. Окрім цього, учасник на водія автотранспорту, а також особи, що буде супроводжувати Товар у дорозі і виконувати вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), надає у складі пропозиції посвідчення та протоколи або витяги з протоколів, щодо проходження ними навчання та перевірки знань таких осіб з охорони праці, зокрема: Загальний курс з охорони праці, «Правил охорони праці на автомобільному транспорті» та «Правил охорони праці під час вантажно - розвантажувальних робіт». Зазначені документи відсутні у складі пропозиції учасника; 1.3. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними в довідці автотранспортом. (договір купівлі-продажу/договір оренди з актами приймання-передачі, тощо, а також копію свідоцтва про реєстрацію т/з).», документи відсутні у складі пропозиції учасника; 1.4. Відповідно до пункту 11 та 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему менеджменту протидії корупції, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи менеджменту протидії корупції учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний). Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування".» якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний).», - документи відсутні у складі пропозиції учасника; 1.5. Відповідно до пункту 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Листів-відгуків від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.», листи-відгуки, що надані Учасником у складі пропозиції не відповідають вимогам Тендерної документації; 1.6. Відповідно до пункту 18 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції надають посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження навчання із загального курсу охорони праці, щодо «Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» а також посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки видане на ім’я керівника Учасника, якщо учасником є юридична особа або на ім’я учасника фізичної особи-підприємця/фізичної особи. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.», оскільки учасник є ФОП, необхідно надати у складі пропозиції документи про проходження навчання із загального курсу охорони праці, а також перевірки знань з питань пожежної безпеки видане на ім’я учасника фізичної особи-підприємця. 1.7. Відповідно до пункту 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: Інформації та документів, які підтверджують вимоги замовника, які зазначені в пп. 10 п. 2 Розділу V тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій», довідка відсутня у складі пропозиції; 1.8. Відповідно до умов підтвердження повноважень підписанта пропозиції, від учасників вимагалося: «На підтвердження повноважень учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.», учаснику необхідно надати у складі пропозиції, належним чином оформлений Витяг, у відповідності до вимог чинного законодавства України. 1.9. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-погодження з даним пунктом щодо формальних помилок.», Учасник не надав вказаний лист-погодження. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 3 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункти 11 та 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 18 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 1.1. Розділу 3 Тендерної документації. Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації (Абзац 40) Пункт 16 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів; 3.2. Документи відповідно до пункту 3 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, зокрема, відповідно до пункту 3 Розділу «Інші умови» Додатку №2 до Тендерної документації; 3.3. Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними в довідці автотранспортом. (договір купівлі-продажу/договір оренди з актами приймання-передачі, тощо, а також копію свідоцтва про реєстрацію т/з); 3.4. Документи відповідно до пункту 11 та 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.5. Листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі; 3.6. Документи про проходження навчання із загального курсу охорони праці, а також перевірки знань з питань пожежної безпеки видане на ім’я учасника фізичної особи-підприємця; 3.7. Документ відповідно до пункту 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.8. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель, оформлений належним чином; 3.9. Лист-погодження з даним пунктом щодо формальних помилок згідно абзацу 40 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Марчук Тетяна Юріївна у складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі Тверде паливо (Дерев’яні пелети) - Код ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо у порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.