Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 62 217 568,10 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 622 175,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 186 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євгеній Чуйко |
| Телефон: | +380577253217 |
| E-mail: | y.chuiko@czo.kh.city |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | КЗ "Харківський фізико-математичний науковий ліцей № 27 Харківської міської ради" КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №169 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" Комунальний заклад «Харківський академічний ліцей № 45 Харківської міської ради» Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради Комунальний заклад "Харківський ліцей № 149 Харківської міської ради" КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №174 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" комунальний заклад "Харківський ліцей № 116 Харківської міської ради " Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №56 комбінованого типу "Родина" Харківської міської ради" УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради |
14 |
03.12.2024 м. Харків Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АМПЕР ЕНЕРГОРЕСУРС" (далі — Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі за предметом Електрична енергія, код ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-11-13-013102-a. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за Закупівлею визначена пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕН ГРУП». Замовник розглядає її відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АМПЕР ЕНЕРГОРЕСУРС". до 20 робочих днів, а саме до 24 грудня 2024 року (включно). По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АМПЕР ЕНЕРГОРЕСУРС"., яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної, а саме до 24 грудня 2024 року (включно). 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа – Фахівець з публічних закупівель Євгеній ЧУЙКО
За рішенням уповноваженої особи від 21.11.2024 № 33/5 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Електрична енергія (код ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія») унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-11-13-013102-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "АМПЕР ЕНЕРГОРЕСУРС" встановлено, невідповідність умовам тендерної документації, а саме: 1) За результатами розгляду банківської гарантії № 21724/15Г-Т/0 від 20.11.2024 р. та змін № 1 до банківської гарантії № 21724/15Г-Т/0 від 20.11.2024 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМПЕР ЕНЕРГОРЕСУРС» (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2024-11-13-013102-a щодо предмету закупівлі «Електрична енергія» за кодом ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія, повідомляю: - зміст банківської гарантії № 21724/15Г-Т/0 від 20.11.2024 р. з урахуванням змін № 1 до банківської гарантії № 21724/15Г-Т/0 від 20.11.2024 р. відповідає умовам тендерної документації та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі — Наказ № 2628). - банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано копію витягу від 16.08.2021 р. завірену належним чином). Однак, вимога тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують право підпису гарантії від імені банку, не виконана, враховуючи наступне. Банківська гарантія № 21724/15Г-Т/0 від 20.11.2024 р. та зміни № 1 до банківської гарантії № 21724/15Г-Т/0 від 20.11.2024 р. підписані начальником Департаменту активних операцій корпоративного бізнесу АТ «АБ «РАДАБАНК» Андрієм Володимировичем Чорнобаєм. Проте документи, що підтверджують право підпису даних документів від імені банку у складі тендерної пропозиції відсутні. Учасник надав копію довіреності 29.09.2024 р. зареєстровану в реєстрі за № 230, якою повноваження діяти від імені Банку надані Заступнику Голови Правління АТ «АБ РАДАБАНК» Стоянову Сергію Борисовичу. Таким чином, банківська гарантія № G1024/7782 від 18.10.2024 р. була підписана особою, чиї повноваження не підтверджені належним чином. Враховуючи, що відповідно до Особливостей невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей 2) згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Документальним підтвердженням про досвід виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі повинні бути наступні документи: 1) аналогічний договір* або його копія (не менше 1-ого), 2) лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо. Аналогічним вважається договір на поставку/закупівлю електричної енергії споживачу * учасник може не висвітлювати відомості, які можуть становити комерційну таємницю у разі, якщо це не заважає встановити відповідність кваліфікаційним вимогам; договір/копія договору повинно бути надано в такому обсязі, щоб замовнику можна було встановити відповідність кваліфікаційним вимогам (встановити: чи є наданий договір аналогічним), тобто у разі необхідності - завантажити відповідний додаток до договору (специфікацію тощо)). Учасником на підтвердження даної вимоги надано лист від 15.10.2024 №268. Із тексту даного листа неможливо однозначно встановити належність виконання учасником аналогічного договору. Отже, учасником не виконано вимогу тендерної документації щодо надання листа-відгуку (рекомендаційного листа), тощо. Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно виконати вимоги тендерної документації шляхом завантаження до електронної системи: 1) лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо або інший аналогічний договір* або його копію разом з лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо. 2) Усунення недоліків можливе шляхом приведення електронної банківської гарантії та супутніх документів у відповідність до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.