Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 048 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 241,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 38503358 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Симоненко Володимир Іванович |
| Телефон: | +380362635583 |
| E-mail: | labses@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Котляревського, 3 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: надана довідка про досвід виконання аналогічних договорів у якій не зазначено обсяги зазначених договорів – інформація, яка вимагалась Тендерною документацією (пункт 3 Додатку ТД), та яка не містить адресата, дату документа та вихідний номер (пункт 1 розділу ІІІ Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є Додатком 3 до Тендерної документації, учасник на підтвердження кваліфікаційному критерію мав надати зокрема Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного виконаного договору, його номеру та дати, загальної суми, предмету, обсягів та інформації про термін виконання, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами; відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації документи, що складаються учасником та які учасник подає у складі тендерної пропозиції не у формі електронного документа, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу складеного суб’єктом господарювання (зокрема, але не виключно, містити адресата, дату документа, вихідний номер тощо), в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного виконаного договору, його номеру та дати, загальної суми, предмету, обсягів та інформації про термін виконання, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами. Тобто, надати оновлену довідку із зазначенням усієї інформації, що вимагається ТД, зокрема відсутньої інформації щодо обсягів вказаних договорів із зазначенням реквізитів документа: адресати, дати документа та вихідного номера. 2) Перелік виявлених невідповідностей: надані довідки, які не містять адресата, дату документа, вихідний номер. Відповідно до вимог ТД допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. До опису формальних помилок належить подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. Проте відсутність адреса та дати документа не відповідає вимогам ТД. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації документи, що складаються учасником та які учасник подає у складі тендерної пропозиції не у формі електронного документа, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу складеного суб’єктом господарювання (зокрема, але не виключно, містити адресата, дату документа, вихідний номер тощо), в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідки, зазначені у Додатку 3 ТД, а саме: тендерну пропозицію, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, лист-згода на публічне розміщення інформації, довідка про розташування АЗС, довідка про застосування заходів довкілля, гарантійний лист про відповідність пропозиції вимогам Замовника; гарантійний лист щодо гарантії виконання зобов’язань; гарантійний лист про якість товару, гарантійний лист про порядок приймання-передачі товару по кількості та якості, які мають містити реквізити документа, зокрема, але не виключно, містити адресата, дату документа, вихідний номер тощо. 3) Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження повноважень керівника надано рішення №35/24 від 29.08.2024, яким припинено повноваження Дегтярьової Юлії Олегівни та призначено керівником Старовойтенка Руслана Михайловича. На підтвердження повноважень представника Івасюк Світлани надано довіреність №75 від 21.05.2024 та представника Сліпченко Ірини - довіреність №70 від 11.04.2024, яких діяти від імені Учасника уповноважено Дегтярьовою Ю.О. на термін до 31.12.2024. Додаткові документи чи пояснення Учасника з даного приводу відсутні. З урахуванням ст. 247-250 ЦКУ, а також судової практики і позицій Верховного суду, що зміна керівника юридичної особи, яка видала довіреність, не припиняє дію такої довіреності, якщо дана довіреність не припинялась (скасовувалась, відкликалась тощо), з метою повного та всебічного розгляду тендерної пропозиції, з’ясування всіх обставин щодо відповідності поданих документів Учасника вимогам ТД, зокрема пункту 8 Додатку 3 Тендерної документації: документи на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність), Учаснику необхідно надати наступні інформацію та/або документи для усунення виявлених невідповідностей: документи, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника довіреність на представництво Дегтярьової Ю.О., у випадку, якщо довіреність є дійсною, або ж у випадку наявності інформації щодо припинення (скасовування, відкликання тощо) довіреностей – документи на підтвердження повноважень представників. 4) Перелік виявлених невідповідностей: гарантійний лист про те, що талони на паливо матимуть номінал 10 або 20 літрів, а термін дії талонів – безстроково або ж не менше 12 місяців із моменту передачі їх Замовнику (Покупцю) із можливістю продовження терміну до трьох років; гарантійний лист з підтвердженням того, що: талони, копії (зразки) яких надані у складі тендерної пропозиції, мають строк дії з дати їх видачі (передачі) Замовнику не менше ніж 12 місяців; у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку; талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у т.ч. на 2025 рік. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатки 2 та 3 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник має надати гарантійний лист про те, що талони на паливо матимуть номінал 10 або 20 літрів, а термін дії талонів – безстроково або ж не менше 12 місяців із моменту передачі їх Замовнику (Покупцю) із можливістю продовження терміну до трьох років; гарантійний лист з підтвердженням того, що: талони, копії (зразки) яких надані у складі тендерної пропозиції, мають строк дії з дати їх видачі (передачі) Замовнику не менше ніж 12 місяців; у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку; талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у т.ч. на 2025 рік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.