Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 930 804 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 308,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 27 924 UAH |
| Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
| ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Бранець |
| Телефон: | +380683990150 |
| E-mail: | branets.s.v@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СЛАВРЕСУРС" виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - відповідно до підпункту 5) пункту 1.2. розділу 1 «Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником» у Додатку 3 до тендерної документації. На вимогу Замовника Учасник в своїй пропозиції повинен надати гарантійний лист про наступне: «5) Товар повинен бути розфасований та упакований в упаковки (пакети), вагою від 3 кг до 36 кг, укладені на піддоні. Доставка здійснюється засобами учасника дрібними партіями по підрозділах замовника. Про що надати гарантійний лист.». На вимогу Замовника Учасник не надав гарантійний лист з вищезазначеною інформацією. З урахуванням зазначеного, Учаснику ТОВ "СЛАВРЕСУРС" необхідно виправити зазначену невідповідність: 1) Надати гарантійний лист у довільній формі, в якому зазначено, що Товар повинен бути розфасований та упакований в упаковки (пакети), вагою від 3 кг до 36 кг, укладені на піддоні. Доставка здійснюється засобами учасника дрібними партіями по підрозділах замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.