Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 212 880 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 128,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПИСАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 26235048 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Глущенко |
| Телефон: | +380432569334 |
| E-mail: | pysarschool@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 23205, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н, село Писарівка, вул.Покровська, будинок 68 б |
5 |
Відповідно до п. 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ФОП Шевчук В.М., було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимогами пункту1.1.2Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації було встановлено: 1.1.2. Позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці, з посиланням на номер і дату такого договору та із зазначенням якості виконання учасником договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. В складі пропозиції ФОП Шевчук В.М. не надано позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці, з посиланням на номер і дату такого договору та із зазначенням якості виконання учасником договірних зобов’язань. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці, з посиланням на номер і дату такого договору та із зазначенням якості виконання учасником договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до п.44Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.