Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 332 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 660 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38435613 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kr.cdc.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Данілова |
| Телефон: | +380957322955 |
| E-mail: | kirolc.fin@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вулиця Тобілевича, будинок 24 |
5 |
Шановний Учаснику! При більш детальному розгляді вашої пропозиції було виявлено невідповідність у тендерній документації а саме: - Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку у формі сканованого документа, складену у довільній формі (підписану, скріплену печаткою (за наявності), датовану), яка містить відомості про Учасника та має бути адресована замовнику відповідно до вимог оформлення документів, визначених у Додатку 1. В поданій Вами тендерній пропозиції наявна зазначена довідка у сканованому вигляді, підписана та скріплена печаткою, проте не оформлена відповідно до вимог тендерної документації, а саме: відсутня дата складання та не адресована замовнику. - Відповідно до п. 4 Додатку 1 до тендерної пропозиції Учасником надається довідка, складена за формою "Тендерна пропозиція", відповідно до Додатку 4. За умовами Додатку 1 тендерної документації: "Документи, що складаються безпосередньо Учасником (довідки, листи тощо) повинні бути оформлені на фірмовому бланку Учасника (за його наявності), із зазначенням ПІБ, посади уповноваженої особи Учасника та дати складання документу (не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю), адресата, а також містити підпис уповноваженої особи Учасника і відбиток печатки (в разі використання)" В поданій Вами тендерній пропозицій наявна зазначена довідка за встановленою формою, підписана та скріплена печаткою, проте не оформлена відповідно до вимог тендерної документації, а саме: відсутня дата складання та не адресована замовнику. Також при перевірці загальної вартості з ПДВ по кожній позиції є розбіжність, а саме: Дизельне паливо (Євро 5): 6050 л. по ціні 39,167 становить 236960,35грн. (без ПДВ), з ПДВ 284352,42 грн. у наданій Вами тендерній пропозиції вказана вартість 284350,00 грн. Бензин А-95 (Євро 5): 240 л. по ціні 44,991 становить 10797,84грн. (без ПДВ), з ПДВ 12957,41грн. у наданій Вами тендерній пропозиції вказана вартість 12957,60 грн. - Відповідно до п.5 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку, складену у довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. В поданій Вами тендерній пропозиції наданий гарантійний лист у сканованому вигляді, підписаний та скріплений печаткою, проте не оформлений відповідно до вимог тендерної документації, а саме: відсутня дата складання та не адресована замовнику. - Відповідно до п. 6 Додатку 1 Учасником надається гарантійний лист, складений у довільній формі (за підписом Учасника), щодо надання документів відповідно частини 47 Постанови, у разі визнання його переможцем процедури закупівлі. В поданій Вами тендерній пропозиції відсутній зазначений гарантійний лист. - Відповідно до п.8 Додатку 1 Учасником надається гарантійний лист наступного змісту: "Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю" В поданій Вами тендерній пропозиції наявний гарантійний лист, але текст не відповідає встановленому змісту. Також не оформлений відповідно до вимог тендерної документації, а саме: відсутня дата складання та не адресована замовнику. Відповідно до частини 43 Постанови 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Виходячи з викладеного вище прошу Вас надати: - Виправлену довідку, яка містить відомості про Учасника, відповідно до п.1 Додатку 1; - Виправлену довідку "Тендерна пропозиція"; - Виправлений гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля відповідно до п. 5 Додатку 1; - Гарантійний лист відповідно до п. 6 Додатку 1; - Виправлений гарантійний лист відповідно до п.8 Додатку 1. Та завантажити зазначені документи протягом встановленого постановою 1178 строку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.