Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 124 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 623,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | buh@rv.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
4 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.6 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка учасника про наявність мережі АЗС. У складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка з переліком АЗС, але відсутня довідка «про наявність мережі АЗС». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку учасника про наявність мережі АЗС. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. П. 4.4 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась тендерна пропозиція згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. Додатком № 3 до тендерної документації визначено найменування Товару “Бензин марки А-95 для транспортних засобів”. Учасником долучено тендерну пропозицію з інформацією про найменування Товару “Бензин А-95”. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати скориговану тендерну пропозицію з інформацією про найменування Товару “Бензин марки А-95 для транспортних засобів” замість “Бензин А-95”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.