Закупівлю оголошено - 21-10-2024, 15:13. Дата останніх змін - 21-10-2024, 15:14

Електрична енергія

Електрична енергія... Державна закупівля - UA-2024-10-21-009128-a Електрична енергія від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 10/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-21-009128-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-21-011377-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-10-2024, 15:13
по 26-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-10-2024, 15:13
по 29-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1470000
1 470 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 350,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:29 400,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:42674505 Досьє YouControl
Контактна особа:Нездійминога Тетяна Анатоліївна
Телефон:380989887285
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
51220, Україна, Дніпропетровська область,Новомосковський район м. Перещепине, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 43
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ М ...
1 470 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Електрична енергія

150000
кіловат-година
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
09310000-5
Електрична енергія


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 15:14:01
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-10-2024, 14:45:59
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням Уповноваженої особи від «____» ____ 2024 р. Нездійминога Тетяна ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія Процедура закупівлі – відкриті торги на у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами м. Перещепине – 2024 рік Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни та скорочення вживаються у значенні, наведеному в Законі, Законі України «Про ринок електричної енергії», Особливостях та постановах Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП): від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії»; від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі»; від 14.03.2018 № 307 «Про затвердження Правил ринку»; від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу». 2 Інформація про замовника торгів 2.1 повне найменування Відділ освіти Перещепинської міської ради (далі – Замовник) 2.2 місцезнаходження Юрид. адреса: вул. Шевченка, 43, м. Перещепине, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл., 51220, Україна . 2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками Прізвище, ім’я, по батькові: Нездійминога Тетяна Анатоліївна Посада: бухгалтер, уповноважена особа. Адреса: Україна, 51221, Дніпропетровська область, Новомосковський район, місто Перещепине, вулиця Шевченка, будинок 43 Телефон: +380989887285 Е-mail: [email protected] 3 Процедура закупівлі Відкриті торги з особливоостями 4 Інформація про предмет закупівлі Товар 4.1 назва предмета закупівлі Електрична енергія ДК 021:2015-09310000-5 — “Електрична енергія” Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. 4.2 опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Лоти відсутні 4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Електрична енергія _______ кВт*год Дніпропетровська обл., Новомосковський район, навчальні заклади Перещепинського відділу освіти відповідно до документації (межа балансової належності електроустановок замовника) 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2024 року до 31.12.2024 року Договір набуває чинності з дати його підписання і діє в частині постачання електричної енергії з доби, з якої Споживач включений до Реєстру споживачів Постачальника до 31 грудня 2024 р. (включно), а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором. 5 Недискримінація учасників Відповідно до частини другої статті 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) усіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах (з урахуванням обмежень, визначених законодавством). 6 Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України (гривня). Розрахунки за Товар здійснюватимуться в національній валюті України згідно з проектом договору про закупівлю (додаток 5 до тендерної документації). Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена з урахуванням усіх податків, зборів (обов’язкових платежів), які згідно із законодавством включаються до складу ціни Товару. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. У разі якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено вище, учасник у складі тендерної пропозиції надає автентичний переклад цього документа на українську мову. Визначальним є текст, викладений мовою, визначеною замовником вище. Термінологія, стандартні характеристики, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, вимоги, позначення у вигляді скорочень, пов’язані з товаром, що закуповується, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Розділ ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації 1 Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі – звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. 2 Унесення змін до тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи або в разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме — в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Формальні помилки (відповідно до Наказу МЕРТУВід 15.04.2020 № 710) Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону, з урахуванням Особливостей. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” та іншого чинного законодавства. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та перелік яких наведено у Додатку 3 до тендерної документації. Відсутність документів, вимоги щодо наявності яких не передбачені законодавством для учасника у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Документи учасника повинні бути відкриті для загального доступу та не містити паролів. Документи (копії документів), що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою (у разі її використання) учасника (уповноваженою особою учасника). Учасник накладає електронний підпис на тендерну пропозицію та завантажені документи в цілому. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель з накладенням удосконаленого електронного підпису або іншого виду підпису, передбаченого Законом України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Замовник перевіряє накладений учасником електронний підпис відповідно до вимог Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися прізвище та ініціали особи (власника електронного підпису). Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. У разі ненакладення учасником електронного підпису відповідно до умов тендерної документації замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до Особливостей. У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документа такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, номер документа, запиту тощо), за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Замовник не вимагає від об’єднання учасників конкретної організаційно-правової форми для подання тендерної пропозиції. Електронна система закупівель забезпечує можливість подання тендерної пропозиції всім особам на рівних умовах. Документи, які складаються з декількох сторінок (наприклад Статут) повинні скануватись одним файлом, а не надаватися окремими сторінками. Кожному файлу присвоюється назва згідно змісту наданих документів (наприклад: «Тендерна пропозиція», «Підтвердження підпису уповноваженої особи», «Уставний документ», і т.п. відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Під формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до умов цієї документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема: 1. Інформація/документ, подана учасником закупівлі у складі пропозиції, містить помилку (помилки) у частині, наприклад: уживання великої літери замість маленької і навпаки; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції, наприклад: комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну пропозиції учасника закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних вимог до учасника закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником закупівлі у складі пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником тендерній документації, наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника закупівлі (у разі її використання). 5. У складі пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник закупівлі у своїй пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа. 6. Подання документа (документів) учасником закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником закупівлі у складі пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником закупівлі у складі пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником закупівлі у складі пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником закупівлі у складі пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником закупівлі у складі пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником закупівлі у складі пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником в тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклади формальних помилок: - «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»; - «поряд -ок» замість «поря – док»; - «ненадається» замість «не надається»; - «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01» - учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)» тощо. Наявність формальних (несуттєвих) помилки допускається в документах, що підготовлені безпосередньо учасником. Учасником у складі пропозиції надається лист згода з повним переліком зазначених вище формальних помилок. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. У разі надання учасником недостовірної інформації при складанні довідок у довільній формі, він особисто несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог цієї тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Учасники-нерезиденти на виконання вимог щодо подання документів, передбачених цією документацією, подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. 2 Забезпечення тендерної пропозиції Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 2% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. 3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, про що обов'язково має бути зазначено в банківській гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Учасник має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей Учасник зобов’язаний надати інформацію та документи відповідно до Додатку № 3 до цієї тендерної документації, що підтверджують його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, перелік яких наведено у Додатку № 2. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі наявності підстав, які передбачені пунктом 47 Особливостей. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку № 4 та Додатку № 3 до цієї тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». 7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) не застосовується 8 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Інформація про субпідрядника/співвиконавця не надається, оскільки здійснюється закупівля товару. 9 Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником Учасник має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 10 Ступінь локалізації виробництва не застосовується Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: __.__.20__ до __:__ за київським часом. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. 2 Дата та час розкриття тендерної пропозиції Дата і час розкриття отриманих тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі. Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою. Єдиний критерій оцінки – ціна – 100 %. Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або повинні бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. Ціна за одиницю Товару розраховується учасником за встановленою формою відповідно до додатка 6 до тендерної документації. Відкриті торги будуть проведені шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 0,5% 2 Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції Термін “аномально низька ціна тендерної пропозиції” вживається у значенні, наведеному в Законі (або в пункті 37 Особливостей, якщо відкриті торги будуть проведені без застосування електронного аукціону). Електрична енергія
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 2% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії.
Статус: Активна
Дата створення: 21-10-2024, 15:13:18
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ