Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 486 658,51 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 433,29 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління Служби безпеки України в Чернівецькій області |
ЄДРПОУ: | 20001786 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.sbu.gov.ua |
Контактна особа: | Василь Віксич |
Телефон: | +380372595274 |
E-mail: | vgzchernivtci@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Відповідно до положення пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ» виявлено невідповідності в інформації/документах тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 4 Додатку 1 тендерної документації Учасник надає документ «Тендерна пропозиція» який заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації. Учасником надано документ за формою, що наведена в Додатку 4 до тендерної документації, однак, відсутня інформація в графах «Всього з ПДВ*, грн.» та «в тому числі ПДВ* грн.». 2. Відповідно до пункту 1 Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій, визначений у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п.п. 2.1.1. та 2.1.2. Розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації документами та інформацією, які підтверджують відповідність Учасника даному кваліфікаційному критерію є: 1. Копія (-ії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). 2. Копії первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (накладні та/або акти прийому-передачі тощо) в повному обсязі. На підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасником ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції надано договір № 89 від 22.12.2022 про постачання електричної енергії споживачу (сторонами якого виступають ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ» як Постачальник, та «Комунальна організація відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Михайлюцької сільської ради» як Споживач) на суму 441 000,00 грн. з ПДВ, та первинні документи (акти прийому-передачі купівлі – продажу електричної енергії) на суму 364 549,60 грн. з ПДВ. Поряд цим, відсутні додаткові угоди щодо зменшення суми договору. Таким чином, Учасник в складі тендерної пропозиції не надав первинні документи, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі (441 000,00 грн.). Учасник для усунення невідповідностей має надати наступну інформацію/документи шляхом завантаження в електронну систему закупівель: 1.Для усунення невідповідності щодо відсутності всієї необхідної інформації в документі «Тендерна пропозиція» за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації, Учасник надає документ «Тендерна пропозиція» форма якого визначена у Додатку 4 до тендерної документації, що містить всю необхідну інформацію в тому числі, заповнює графи «Всього з ПДВ*, грн.» та «в тому числі ПДВ* грн.». 2. Для усунення невідповідностей в інформації та документах щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), враховуючи інформацію у Договорі № 89 від 22.12.2022 укладеного суму 441 000 грн. з ПДВ та, інформацію в актах прийому-передачі купівлі – продажу електричної енергії на суму 364 549,60 грн. з ПДВ, що надані у складі тендерної пропозиції, Учасник надає первинні документи (акти прийому-передачі купівлі – продажу електричної енергії) які підтверджують виконання договору в повній сумі та/або додаткову угоду щодо зменшення суми договору. Також, зазначені невідповідності можуть бути усунуті шляхом надання іншої інформації та документів, згідно вимог визначених у п.п. 2.1.1. та 2.1.2. Розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.