Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
Категорія замовника - органи соціального страхування.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 674 932,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 8 374,66 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 21910427 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Радкевич Тетяна Борисівна |
Телефон: | +380563754535 |
E-mail: | RTB131@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49094, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
7 |
Після розгляду документів тендерної пропозиції на відповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено невідповідність наданих учасником документів, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі. Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання документів, які підтверджують виконання договору на загальну вартість на момент його укладання, та/або зменшення вартості договору, інших документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.