Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 071 091,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 355,46 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02000010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Самчук |
| Телефон: | +380362642338 |
| E-mail: | viktoriaprozorro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Київська, 78г |
4 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.2.2 від учасників вимагалось не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів чи інших документів про отримання товару, що визначені цими договорами, та листів-відгуків від контрагентів про виконання цих договорів. Відгуки повинні містити інформацію про застосування / незастосування при виконанні договору оперативно-господарських санкцій відповідно до статей 235-237 Господарського кодексу України. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Позитивні відгуки № 02/423 та № 171024 від 17.10.2024 містять інформацію про незастосування оперативно-господарських санкцій, але не містять посилання на статті Господарського кодексу України. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити листи-відгуки з інформацією про незастосування при виконанні договору оперативно-господарських санкцій відповідно до статей 235-237 Господарського кодексу України. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.7 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка або довідки з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків про відкриття поточного рахунку та відсутність заборгованості за кредитами та відсотками, виданої (их) не раніше дати оголошення цієї процедури закупівлі. Долучається довідка банку (банків) про рух грошових коштів. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка АТ КБ “Приватбанк” про відкриття поточного рахунку. Наявна довідка АТ «ЮНЕКС БАНК» №25.3-9483 від 15.10.2024 про відсутність заборгованості за кредтами та відсотками, а також “про відсутність відкритих розрахункових рахунків”, але відсутня інформація щодо поточного рахунку та про рух коштів. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку: АТ КБ “Приватбанк” про відкриття поточного рахунку, довідку/довідки АТ «ЮНЕКС БАНК» про відкриття/невідкриття поточного рахунку та про рух коштів.
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія з інформацією щодо строку сплати за банківською гарантією «не більше п’яти робочих днів з дати отримання вимоги». 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучена банківська гарантія № G1024/7809, пунктом 3 якої визначено строк сплати «протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити банківську гарантію із інформацією, що вимагається п. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.14 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався заповнений проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Додатки до проекту договору, що є його невід’ємною частиною, не заповнені Учасником частині його місцезнаходження та банківських реквізитів. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити додатки до проекту договору, заповнені Учасником частині його місцезнаходження та банківських реквізитів.
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.2.2 від учасників вимагалось не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів чи інших документів про отримання товару, що визначені цими договорами, та листів-відгуків від контрагентів про виконання цих договорів. Відгуки повинні містити інформацію про застосування / незастосування при виконанні договору оперативно-господарських санкцій відповідно до статей 235-237 Господарського кодексу України. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі пропозиції наявні: - Договір № 16315-ВЦ від 30.11.2021, акт приймання-передавання товарної продукції та лист-відгук від 09.01.2024 № 05.22/172/24, що відповідають вимогам тендерної документації; - Договір № 16009-ВЦ від 15.01.2019 з актами приймання-передачі не на всю суму договору (за інформацією замовника у закупівлі UA-2019-01-09-001467-c договір виконано на 19783539,93 грн.) та листи-відгуки без дотримання вимог щодо їх змісту, визначеного п. 1.2.2 Додатку № 4 до Тендерної документації; - Договір № 9045-ВЦ від 27.05.2020 з актами приймання-передачі та листи-відгуки без дотримання вимог щодо їх змісту, визначеного п. 1.2.2 Додатку № 4 до Тендерної документації; - Договір № 16179-ВЦ/93 від 01.02.2022 з листами-відгуками без дотримання вимог щодо їх змісту, визначеного п. 1.2.2 Додатку № 4 до Тендерної документації, без актів приймання-передачі; - Акти приймання-передачі до Договору № 16179-ВЦ від 01.02.2022 без договору та листа-відгуку. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити один аналогічний за предметом закупівлі договір, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів чи інших документів про отримання товару, що визначені цим договором, та листа-відгуку від контрагента про виконання цього договору. Відгук повинен містити інформацію про застосування / незастосування при виконанні договору оперативно-господарських санкцій відповідно до статей 235-237 Господарського кодексу України. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.5 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.7 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка або довідки з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків про відкриття поточного рахунку та відсутність заборгованості за кредитами та відсотками, виданої (их) не раніше дати оголошення цієї процедури закупівлі. Долучається довідка банку (банків) про рух грошових коштів. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Наявні довідки Філії — Рівненського обласного управління АТ “Ощадбанк”, що не відповідають вимогам щодо дати формування: від 02.11.2023 № 115.33-07/75409/2023 про відкриття поточних рахунків; від 02.11.2023 № 115.33-07/75410/2023 про відсутність заборгованості по кредитах та інших зобов’язаннях. Наявні також довідки від 19.07.2022 № 115.49-23/1554 та від 04.10.2022 № 115.33-08/30981/2022-17/ВИХ про рух коштів із заретушованою інформацією. Тендерна документація не передбачає можливості заретушування інформації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку або довідки з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків про відкриття поточного рахунку та відсутність заборгованості за кредитами та відсотками, виданої (их) не раніше дати оголошення цієї процедури закупівлі. Долучити довідку банку (банків) про рух грошових коштів без заретушування інформації. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія з інформацією щодо строку сплати за банківською гарантією «не більше п’яти робочих днів з дати отримання вимоги». 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучена гарантія № 3669/24-ТГ, пунктом 3 якої визначено строк сплати «протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги». 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити банківську гарантію із інформацією, щ вимагається п. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.14 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався заповнений проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Додатки до проекту договору, що є його невід’ємною частиною, не заповнені Учасником частині його місцезнаходження та банківських реквізитів. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити додатки до проекту договору, заповнені Учасником частині його місцезнаходження та банківських реквізитів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.