Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2024, 00:00
паливні гранули (пелети)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 164 320 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22048622 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ztoe.com.ua |
| Контактна особа: | Сергей Дробный |
| Телефон: | +380412402425 |
| E-mail: | tender@co.ztoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Віктора Косенка, буд. 32/8 |
10 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги з особливостями щодо закупівлі паливних гранул (пелет), (код 09110000-3 за ДК 021:2015 «Тверде паливо») з підстави, що передбачена згідно з підпунктами 1 та 3 пункту 50 Особливостей, а саме: - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; - скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-12-2024, 00:00
Період оскарження:
з 28-11-2024, 18:13 по 09-12-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги з особливостями щодо закупівлі паливних гранул (пелет), (код 09110000-3 за ДК 021:2015 «Тверде паливо») з підстави, що передбачена згідно з підпунктами 1 та 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами та доповненнями), а саме: - відсутність подальшої по
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-11-2024, 18:09
Документи:
Після розкриття тендерних пропозицій Замовником було виявлено невідповідність документів Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВРЕСУРС» вимогам зміненої тендерної документації, а саме: - відсутня інформація щодо необхідності складання, або належним чином завірена копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (рік) (відповідно до вимог пп.4.3. п.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Розділу VI «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до зміненої тендерної документації); - відсутній гарантійний лист про те, що постачання товару здійснюється за рахунок переможця процедури закупівлі, окремими партіями, по заявці Замовника та згідно його виробничих потреб, у т.ч. у вихідні та святкові дні (відповідно до п.4 технічних вимог, зазначених у Додатку 5 «Обсяги поставки та технічні вимоги» до зміненої тендерної документації); - у складі пропозиції надано сертифікат якості №20/1 від 16.10.2024 року, який складено самим же учасником без підтвердження виробництва продукції на підставі протоколу випробувань №007/01 від 22.01.2024 року виданим ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сетрифікації та протоколом випробувань № UA 0002/2024/2.1 від 12.02.2024 року виданим ТОВ «Сучасна сертифікація та інспекція «ССІ», але вищезгаданих протоколів у складі тендерної пропозиції не надано, що не підтверджує відповідність товару діючим стандартам ДСТУ 8358:2015 (відповідно до п.2 технічних вимог Додатку 5 «Обсяги поставки та технічні вимоги» до зміненої тендерної документації). У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Ви маєте можливість виправити вищезазначені невідповідності та надати необхідні документи. У разі ненадання підтверджуючої інформації Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.