Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 630 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 000 UAH |
| Замовник: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
| ЄДРПОУ: | 03538993 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Мазур |
| Телефон: | +380444864076, +380988889800 |
| E-mail: | mazurandriy28@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Драча Івана, 7 |
3 |
Відповідно до П. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно підпункту 6, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 6 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації. Згідно пункту 3, Додатку 6 до тендерної документації: Учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність заводу – виробника олив, які учасник пропонує в своїй тендерній пропозиції вимогам ISO 9001 (ДСТУ ISO) (стосується позицій №1-№11 Таблиці «Технічні вимоги» Додаток 6). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в процедурі відкритих торгів UA-2024-10-08-013530-a, Замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. А саме: у складі тендерної пропозиції поданої учасником, відсутній повний перелік документів визначений пунктом 3, Додатку 6 до тендерної документації. Просимо усунути виявлені невідповідності відповідно до законодавства, та надати: - завірені належним чином невистачаючих документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.