Період оскарження умов закупівлі - по 11-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 182 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 913,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Суми» Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44616403 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Бакуменко |
| Телефон: | +380509733290 |
| E-mail: | bakumenkot@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40010, Україна, Сумська область,місто Суми, вул.Народна будинок 58 |
3 |
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 1.1. частини 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Паспорт/(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для учасників фізичних осіб, а також для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а також встановлення осіб засновників учасника процедури закупівлі, якщо такі особи є фізичними особами). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо)». ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" у складі пропозиції надано файли із ім’ям «Протокол загальних зборів учасників»; «Довіреність Кузьменко»; «Довіреність Кириленко 2024»; «Довідка щодо повноваження» відповідно до яких уповноваженою особою від ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" на укладання Договору є директор Лошак Ірина Вікторівна та Головний адміністратор Сумського центру обслуговування клієнтів (далі - ЦОК) Кузьменко Тетяна Сергіївна. А уповноваженою особою на підписання документів у складі тендерної пропозиції є заступник директора Кириленко Ольга Іванівна. Проте всупереч вимогам тендерної документації учасником не надано: «Паспорт/(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю», а саме щодо наступних осіб: - Лошак Ірина Вікторівна; - Кузьменко Тетяна Сергіївна; - Кириленко Ольга Іванівна. Вказаний факт є невідповідністю вимогам за тендерною документацією та потребує усунення (виправлення) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження відповідних документів. 2. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 5.3.1. частини 5 тендерної документації: «Довідка, складену учасником в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Зважаючи на необхідність підтвердження можливості виконання встановленого технічним завданням поставки товару, аналогічним вважається договір на постачання електричної енергії споживачу. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу може бути опублікований звіт про виконання договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язково надається копія аналогічного договору (не залежно від категорії кінцевого споживача), а також лист-відгук від такого замовника з обов’язковим зазначенням інформації щодо предмету договору, кількості поставлених товарів, вартості поставки товару, термін дії Договору, наявності претензій до постачальника, переліку актів приймання-передачі товару згідно даного Договору, а також документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти приймання-передачі товару щодо поставленого товару з підписами сторін), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, що завірений банком, акти звірки з замовником, що підписані сторонами, документи, що підтверджують оплату податків на прибуток в період виконання умов договору, що завірене відміткою банку, податкові накладні, які складені на всі акти приймання-передачі товару щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому було здійснено постачання товару згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. Отже учасник надає не менше одного повністю виконаного аналогічного договору із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо постачання електричної енергії кінцевому споживачу з документами, що передбачені вище. Аналогічний договір має бути наданий від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів». Учасником ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" надано у складі тендерної пропозиції файли з ім’ям «Довідка (аналогічні дог-ри)», «Договір 1511451»; «Виписка Фіалка»; «акт звірки Фіалка».що містить: Довідку про виконання аналогічного Договору щодо предмету закупівлі із Роменським закладом дошкільної освіти (ясла-садок) №9 «Фіалка» Роменської міської ради; власне само Договір, акти звірки та акти приймання передачі товару, відгук, платіжні доручення із рухом коштів та фінансовий звіт річний за 2022 рік. Проте Замовником встановлені наступні невідповідності: Відгук від Роменський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №9 «Фіалка» Роменської міської ради не містить інформації про перелік актів приймання-передачі товару згідно даного Договору. Також учасником не надано: - податкові накладні, які складені на всі акти приймання-передачі товару щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних; - фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому було здійснено постачання товару згідно аналогічного договору. Вказаний факт є невідповідністю вимогам за тендерною документацією та потребує усунення (виправлення) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження відповідних документів. 3. Пунктом 3.4. частини 3 розділу «VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників про надання ними у складі тендерних пропозицій: «3.4. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний зі своєї сторони проект Договору про закупівлю згідно додатку 2 тендерної документації (допускається подання Договору без додатків), як згоду на укладання Договору про закупівлю на умовах Замовника торгів.». У складі тендерної пропозиції учасника не надано у складі тендерної пропозиції підписаний зі своєї сторони проект Договору про закупівлю згідно додатку 2 тендерної документації. Вказаний факт є невідповідністю вимогам за тендерною документацією та потребує усунення (виправлення) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження відповідних документів. 4. Додатком 1 тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників про надання ними у складі тендерних пропозицій: «В складі тендерної пропозиції учасником надається інформація про виробника товару». У складі тендерної пропозиції учасника надано файл із ім’ям «Довідка ( країна походження)», що містить Довідку №10/3518 від 08.10.2024 року із інформацією, що «Країна походження товару – Україна». Поряд з цим вимогами тендерної документації вимагалось надати інформацію саме про виробника товару, тобто інформацію про суб’єкта господарювання. Згідно Листа Державної митної служби України від 13.12.2010 року №11/2-10.10/15938-ЕП: «під поняттям "виробник товарів" слід розуміти особу, яка заявляє про себе як про виробника товару, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує таку особу, незалежно від того, чи виготовляє ця особа товар безпосередньо, чи такий товар виготовляється на її замовлення.». Вказаний факт є невідповідністю вимогам за тендерною документацією та потребує усунення (виправлення) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження відповідних документів. 5. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 1.1. частини 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «гарантійний лист учасника про згоду з проектом договору, в якому учасник зазначає, що під час підписання договору не буде змінювати поточну редакцію договору без письмового погодження з Замовником». Учасником надано файл із ім’ям «Лист-згода з проєктом Договору», що містить згоду із проектом Договору, проте не містить інформації, що «під час підписання договору учасник не буде змінювати поточну редакцію договору без письмового погодження з Замовником». Вказаний факт є невідповідністю вимогам за тендерною документацією та потребує усунення (виправлення) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження відповідних документів. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1.З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати документи, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - Паспорт/(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю», а саме щодо наступних осіб: - Лошак Ірина Вікторівна; - Кузьменко Тетяна Сергіївна; - Кириленко Ольга Іванівна - Лист-Відгук на аналогічний договір, що містить інформацію про перелік актів приймання-передачі товару згідно даного Договору. - податкові накладні, які складені на всі акти приймання-передачі товару щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних; - фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому було здійснено постачання товару згідно аналогічного договору; - підписаний зі своєї сторони проект Договору про закупівлю згідно додатку 2 тендерної документації; - інформація про виробника товару як суб’єкта господарювання; - гарантійний лист учасника про згоду з проектом договору, в якому учасник зазначає, що під час підписання договору не буде змінювати поточну редакцію договору без письмового погодження з Замовником. У випадку неподання вказаного документу у визначений строк, пропозиція ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»; 2.Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що описані вище, в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.