Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 360 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03361678 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Дідух |
| Телефон: | +380504300327 |
| E-mail: | rivneoblvod@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2 |
5 |
Відповідно до ч. 1 Розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та ч. 12 Таблиці 1 «Документи, які подаються у складі тендерної пропозиції Учасником», встановлена вимога, зокрема: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання), окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Підчас перевірки електронного підпису Учасника ФОП Марчук Ю.С., встановлено, що тип підпису удосконалений, тип носія незахищений, що в свою чергу являється УЕП (удосконалений електронний підпис), а не КЕП (каліфікований електронний підпис). Оскільки умови тендерної документації містять чітку вимогу щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію Учасників, для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ФОП Марчук Ю.С. необхідно у строк, визначений Особливостями підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.