Період оскарження умов закупівлі - по 24-10-2024, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 21 000 UAH |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білоцерківської сільської ради Миргородського району Полтавської області |
| ЄДРПОУ: | 40213202 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Анатоліївна Вовк |
| Телефон: | +0962153364 |
| E-mail: | osvita-bil-vk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 38340, Україна, Полтавська область,Миргородський район, село Білоцерківка, вул. Лесі Українки, будинок 11 |
6 |
Через розгляд скарги UA-2024-10-02-012923-a.a3 комісією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних сталось призупинення процедури закупівлі, що унеможливлює виконання вимог закону в частині дотримання строків розгляду пропозиції учасника. При детальному розгляді пропозиції ПП "ПРОФІТПАЛ", за для виявлення відповідності кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника щодо змісту пропозиції учасника визначеним в тендерній документації (далі - Документація), детально розглядаються надані документи та інформація. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено інформацію, яка потребує додаткової перевірки та може бути суттєвою при вирішенні питання визначення учасника переможцем. Відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. До того, на виконання вимоги пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З метою з’ясування обставин, які достовірно можуть підтвердити відповідність/невідповідність встановленим вимогам до учасника та його пропозиції визначеним у тендерній документації вимогам, у замовника постала потреба скористатись визначеним правом. У зв’язку з необхідністю виконання законних вимог щодо процедури розгляду пропозиції учасника постала потреба у продовженні строку розгляду пропозиції ПП "ПРОФІТПАЛ". Зважаючи на зазначене вище вирішено: продовжити строк розгляду пропозиції ПП "ПРОФІТПАЛ" до 20 робочих днів та подати для подальшого оприлюднення на веб-портал Уповноваженого органу (www.prozorro.gov.ua) повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття даного рішення.
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у наданій Учасником формі Пропозиція (згідно до встановленої форми у Додатку 7 Документації) не зазначено інформацію про те, що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 та Додаток 7 до тендерної документації, з урахуванням особливості, що визначена пунктом *** додатку 7 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму "Пропозиція" (згідно до вимог додатку 7 до тендерної документації), в якій у Таблиці 3 необхідно зазначити відповідні помітки. У разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те, що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість. 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції Учасника надано платіжні інструкції від "26" грудня 2023 р. N 25/12/2023№875, від "27" грудня 2023 р. N 27/12/2023№912, від "27" грудня 2023 р. N 27/12/2023№133, від "27" грудня 2023 р. N 27/12/2023№134, від "26" грудня 2023 р. N 25/12/2023№874 за договором №110 вiд 18.12.2023р.; платіжна інструкція від "21" грудня 2023 р. N 20/12/2023№2198 за договором N133 від 08.12.2023р.; платіжна інструкція від "19" грудня 2023 р. N 15/12/2023№428 до договору N Г- 35 вiд 11.12.2023р.; платіжна інструкція від "21" грудня 2023 р. N 19/12/2023№1804 за договором №Г- 320/23 вiд 08.12.2023р.; платіжна інструкція від "10" листопада 2023 р. N 09/11/2023№1102 за договором N 80 від 26.10.2023р., які не містять підписів представника банківської установи; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії виписки (чи платіжні інструкції) із банківського рахунку за підписами представника(ів) банківської установи, що підтверджує факт оплати за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, інформацію за якими учасником надається згідно до вимог п.3.1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції Учасником не надано зведену інформацію із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки веб-порталу https://prozorro.gov.ua, що відображають інформацію із оприлюдненими звітом про виконання кожного окремо договору про закупівлю; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати зведену інформацію із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(ки) веб-порталу https://prozorro.gov.ua, що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими оголошенням(и) закупівлі(ель) та/або звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та звітом про виконання кожного окремо договорів про закупівлю, що укладені із відповідними замовником(ами) та надаються учасником на виконання вимоги п.1.2 Додатку 2 тендерної документації. 4. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку №01/1031 від 22.10.2024р., в якій не зазначено інформації про опис прав та повноважень Смірнова Д.А. щодо наявності прав представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та підписання документів в процесі участі у закупівлі; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.