Період оскарження умов закупівлі - по 01-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 045 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 453 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04054984 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ільченко Олександр Володимирович |
| Телефон: | 380457451271 |
| E-mail: | tender_mmtg@myronivka-mrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 08801, Україна, Київська область,Миронівка, Обухівський р-н, вул. Соборності, будинок 48 |
8 |
1. Відповідно до окремих положень частини 13 таблиці Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» встановлено такі вимоги: «…Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. …». Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи, що вимагалися відповідно до вищезазначених вимог. 2. Відповідно до положень пункту 5 щодо додаткових документів від Учасника Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати скан-копії/фото дійсних талонів або скретч-карток (лицьова та зворотна сторона), що обслуговуються автозаправними станціями (автозаправними комплексами), що мали бути зазначені Учасником відповідно до Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «зразки талонів.pdf» (далі – Документ_1), датою та міткою часу «03 жовтня 2024 16:13». Водночас, Учасником надано скан-копію документу (файлу) з назвою «Партнерський договір поставки КІГ - ЛІГ.pdf» (далі – Документ_2), датою та міткою часу «03 жовтня 2024 16:13», в якому міститься також інформація щодо талонів або скретч-карток, що обслуговуються автозаправними станціями (автозаправними комплексами) партнера Учасника. Замовником виявлено наступні невідповідності. Інформація в Документі_1 та Документі_2 не містить зворотньої сторони талонів або скретч-карток, а також талони або скретч-картки, що обслуговуються автозаправними станціями (автозаправними комплексами), містять відмінності щодо зовнішнього вигляду в зазначених документах (файлах). 3. Відповідно до положень пункту 3 щодо додаткових документів від Учасника Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати скан-копії документів, якими підтверджується право власності (оренди, користування, зберігання, інше майнове право тощо) Учасника на автозаправні станції (автозаправні комплекси), що мали бути зазначені Учасником відповідно до Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації (у разі, якщо Учасник – власник, орендатор, користувач, зберігач тощо АЗС/АЗК). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf» (далі – Документ_3), датою та міткою часу «03 жовтня 2024 16:13», в пункті 4 та пункті 5 Таблиці 2 якого, зокрема зазначено форму власності на автозаправні станції (автозаправні комплекси) як «Власна». Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасником не надано документ (-и) (файл (-и), яким (-и) підтверджується право власності на власні АЗС/АЗК. 4. Відповідно до положень підпункту 2.1 пункту 2 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» в Додатку 1 до тендерної документації щодо якості предмета закупівлі зазначено, зокрема: «Кожна партія товару супроводжується: — копією(ями) документа(ів) виробника, що засвідчує(ють) якість товару: __________ (учасником конкретно зазначається вид(и) документа(ів) виробника (один або декілька), який(і) буде(уть) надано(і) під час поставки товару, згідно з таким переліком: паспорт якості та/або сертифікат відповідності тощо).». Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасником надано скан-копію документу (файлу) з назвою «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf» (далі – Документ_4), датою та міткою часу «03 жовтня 2024 16:13». Проте, Учасником не зазначено в Документі_4 та/або не надано інший документ (файл) з інформацією в своїй тендерній пропозиції відповідно до вищезазначених вимог. 5. Відповідно до положень пункту 6 щодо додаткових документів від Учасника Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, зокрема щодо системи оподаткування. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «6 відомості про учасника.pdf» (далі – Документ_5), датою та міткою часу «03 жовтня 2024 16:13». Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасником не зазначено інформацію щодо системи оподаткування. 6. Відповідно до положень підпунктів 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 пункту 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати, зокрема: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - скан-копію документу (файлу) з назвою «1 довідка щодо аналогічного досвіду.pdf» (далі – Документ_6), датою та міткою часу «03 жовтня 2024 16:13»; - скан-копію документу (файлу) з назвою «Договір Ходорвський психінтернат за 07.08.2023.pdf» (далі – Договір_1), датою та міткою часу «03 жовтня 2024 16:13»; - скан-копію документу (файлу) з назвою «Договір Ходорвський психінтернат за 24.05.2023.pdf» (далі – Договір_2), датою та міткою часу «03 жовтня 2024 16:13»; - скан-копію документу (файлу) з назвою «Видаткові до договорів.pdf» (далі – Документ_7), датою та міткою часу «03 жовтня 2024 16:13». Замовником виявлено наступні невідповідності. Документ_6 містить відомості (інформацію) щодо аналогічних договорів. Учасником зазначено, зокрема реквізити договору від 14.12.2023 №ТТ2023-200/ГП, що не наданий в складі тендерної пропозиції. Документ_7 містить відомості щодо виконання аналогічних договорів, зазначених в Документі_6. Проте, в Документі_7 відсутні відомості (інформація) щодо виконання договору від 14.12.2023 №ТТ2023-200/ГП, зазначеного в Документі_6. В Документі_6 Учасником зазначено відомості (інформацію) щодо предмету договору, що не відповідає (містить відмінності) предмету договору, зазначеному в Договорі_1 та Договорі_2. В Документі_6 Учасник підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Бензин - А95 (ДК 021:2015 – 09130000-9), що не відповідає предмету закупівлі Замовника. В Документі_7 відсутні імена/ініціали та ПРІЗВИЩА осіб, уповноважених на підписання видаткових накладних зі сторони покупця та постачальника, що унеможливлює підтвердити належне виконання Учасником укладених Договору_1 та Договору_2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно: 1. Надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. 2. Надати скан-копії/фото дійсних талонів або скретч-карток (лицьова та зворотна сторона), що обслуговуються автозаправними станціями (автозаправними комплексами), зазначеними в Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, тобто уточнити, зазначити та надати скан-копії/фото на ті талони або скретч-картки (лицьова та зворотна сторона), які будуть надаватись Замовникові і за якими він (Замовник) зможе отримати паливо на АЗС (АЗК). 3. Надати скан-копії документів, якими підтверджується право власності Учасника на автозаправні станції (автозаправні комплекси), зазначені Учасником відповідно до Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації (у разі, якщо Учасник – власник АЗС/АЗК). 4. Надати у строк, визначений Особливостями, документи (файли) з інформацією відповідно до положень підпункту 2.1 пункту 2 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» в Додатку 1 до тендерної документації щодо якості предмета закупівлі. Таким чином, Учасник має усунути помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». 5. Надати довідку відповідно до положень пункту 6 щодо додаткових документів від Учасника Додатку 1 до тендерної документації, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, зокрема: - Система оподаткування. 6. Надати у строк, визначений Особливостями, «копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.», тобто Учасник має надати копії/ю документів/а, що підтверджують належне виконання Учасником укладених Договору_1, Договору_2 та відсутнього договору від 14.12.2023 №ТТ2023-200/ГП, що зазначені в Документі_6». Також, Учасник має упорядкувати (нормалізувати) інформацію, що зазначена в Документі_6, відповідно до вимог положень підпунктів 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 пункту 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації, предмета закупівлі, Договору_1 та Договору_2.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.