Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 850 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 42032422 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nszu.gov.ua |
| Контактна особа: | Михайло Лисиця |
| Телефон: | +380933461208 |
| E-mail: | mykhailo.lysytsia@nszu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04073, Україна, м. Київ,Київ, пр-т Степана Бандери, 19 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, поданої щодо Закупівлі (ID закупівлі UA-2024-09-05-012754-a), на відповідність вимогам тендерної документації (далі – ТД) встановлено наступне. 1. Пунктом 5 Додатку № 1 до ТД визначено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, має надати «інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 5 до тендерної документації». В свою чергу, Додатком № 5 до ТД визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати копію аналогічного договору з додатками та копії документів, які підтверджують виконання договору, а саме копії видаткових накладних (*Під аналогічним договором слід розуміти договір, за яким здійснювалось постачання паливних гранул з лушпиння соняшника). На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір від 14.09.2023 № 14/09, предметом якого є «Постачання вугілля кам’яного марки ДГ(13-100) та брикетів паливних (котуни) на основі вугілля», що не відповідає встановленій вимозі. Враховуючи викладене, з метою виправлення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати копію аналогічного договору (на постачання паливних гранул з лушпиння соняшника) з додатками та копії документів, які підтверджують виконання договору, а саме копії видаткових накладних. Отже, виникає необхідність у наданні права Учаснику виправити дані невідповідності протягом 24 годин. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електонній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє пропозицію учасника у разі коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, поданої щодо Закупівлі (ID закупівлі UA-2024-09-05-012754-a), на відповідність вимогам тендерної документації (далі – ТД) встановлено наступне. 1. Пунктом 5 Додатку № 1 до ТД визначено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, має надати «інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 5 до тендерної документації». В свою чергу, Додатком № 5 до ТД визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати копію аналогічного договору з додатками та копії документів, які підтверджують виконання договору, а саме копії видаткових накладних (*Під аналогічним договором слід розуміти договір, за яким здійснювалось постачання паливних гранул з лушпиння соняшника). На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір від 10.05.2024 № 1, предметом якого є «Гранули паливні (пелети) з деревини», що не відповідає встановленій вимозі. Враховуючи викладене, з метою виправлення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати копію аналогічного договору (на постачання паливних гранул з лушпиння соняшника) з додатками та копії документів, які підтверджують виконання договору, а саме копії видаткових накладних. Отже, виникає необхідність у наданні права Учаснику виправити дані невідповідності протягом 24 годин. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електонній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє пропозицію учасника у разі коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.