Поставка Товару (відпуск Товару) здійснюється за Заявкою Замовника на АЗС Постачальника. Строк поставки товарів – з дати підписання договору до 31.12.2024 р. Заявка на поставку талонів подається Замовником шляхом відправлення електронного листа на електронну пошту Постачальника: _______________________, з подальшим надсиланням оригіналу письмової Заявки на адресу Постачальника. Електронний лист зі скан-копією Заявки підтверджує факт подачі Замовником такої Заявки та має юридичну силу для Постачальника до заміни її оригіналом. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Зобов’язання Постачальника перед Замовником вважаються виконаними у повному обсязі з моменту підписання накладної про поставку (передачу) товару та виконання умов Договору. Датою виконання Постачальником зобов’язань щодо поставки товару у повному обсязі вважається дата надходження товару до Замовника у кількості та якості, що відповідають вимогам цього Договору. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 2 Договору. Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладною Постачальника (в двох примірниках), яка підписується матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 185 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01992015 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марія Чепюк |
Телефон: | +380987185978 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 1 |
0 |