1. Учасник повинен мати розвинену мережу власних, орендованих та/або партнерських стаціонарних автозаправних станцій (далі – АЗС) яка налічує не менше 5 АЗС у місті Кривий Ріг (дві з яких за віддаленістю від м. Кривий Ріг, пр-т Перемоги, 2а, не більше 15 км (по проїзній частині)), на яких Учасник гарантує заправку Замовника. Учасник повинен надати перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС у м. Кривий Ріг в Додатку № 2 2. Ціна Палива вважається дійсною і не може змінюватися протягом 30 календарних днів з дати підписання Договору. 3. Відпуск палива має здійснюватися на запропонованих Учасником стаціонарних АЗС по бланкам-дозволам (талонам) цілодобово, включаючи суботу, неділю, святкові та неробочі дні за потребою Замовника. 4.Бланки-дозволи (талони) повинні бути дійсними на всій території України (крім тимчасово окупованих територій). 5.Учасник повинен мати можливість видачі бланків-дозволів (талонів) на всю замовлену кількість придбаного Замовником дизельного палива. 6. Термін дії Талонів повинен бути не менше одного року з моменту їх отримання з гарантованим продовженням їх терміну до 1 року. У разі, якщо Учасник здійснює перехід на бланки-дозволи (талони) нового зразка, він повинен здійснити рівноцінний обмін бланків-дозволів (талонів) старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на бланки-дозволи (талони) нового зразку, в тому числі стосовно бланків-дозволів (талонів), що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії. У разі втрати Замовником бланків-дозволів (талонів) Учасник бере на себе зобов’язання, за зверненням Замовника, заблокувати втрачені бланки-дозволи (талони) та здійснити їх заміну на нові протягом одного місяця. 7. Учасник закупівлі повинен надати інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 8. Учасник здійснює поставку товару Замовнику у талонах (бланках-дозволах) номіналом 10, 20, або 40 літрів у будь-яких пропорціях. 9. При підписанні договору використовується проект договору Замовника. Договір про закупівлю не включає умови попередньої оплати за товар.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 211 260 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "ІНГУЛЕЦЬ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 42787076 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрєєва Тетяна Сергіївна |
Телефон: | +380968352184 |
E-mail: | dk-ingulets@ukr.net |
Місцезнаходження: | 50102, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 2А |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.