Період оскарження умов закупівлі - по 11-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 324 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 620 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 20632802 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Недостоєва Лілія Василівна |
| Телефон: | +380522377054 |
| E-mail: | gu@kr.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вул. Соборна, 7а |
1 |
Учасник виправляє виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) В Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 1.1. Довідка, що містить інформацію про досвід виконання не менше ніж 2-х аналогічних договорів відповідно до даного предмета закупівлі код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки – ДГ 13-100), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за формою: № п/п Назва контрагента Предмет договору Термін виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента Для підтвердження зазначеної інформації учасник повинен надати повністю виконаний аналогічний договір відповідно до даного предмета закупівлі код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки – ДГ 13-100) (з усіма додатками та додатковими угодами, за наявності) та документи, що підтверджують його виконання, а саме: - позитивний відгук, виданий установою (організації) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків; - в повному обсязі акт (-и) виконаних робіт (наданих послуг) або накладна (-і) або акт (-и) прийому передачі. У складі тендерної пропозиції Учасником надано вищезазначені документи виконання 1-го аналогічного договору, та файл формату «Довідка досвід.pdf», в якій Учасник надав інформацію не по формі зазначеній Замовником та без дати). 2) В Додатку 3 до тендерної документації визначено, що учасники надають заповнену форма тендерної пропозиції (У складі пропозиції учасника відсутня дана тендерна пропозиція). 3) В Додатку 5 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: - лист-згоду на погодження з умовами проєкту договору та погоджений проєкт Договору, заповнений зі сторони Учасника, включаючи специфікацію до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника (в разі наявності); (У складі пропозиції учасником надано файл формату «Лист-погодження з умовами.pdf», однак погоджений проєкт Договору, заповнений зі сторони Учасника, включаючи специфікацію до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника (в разі наявності) відсутній). - учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. (У складі пропозиції учасника відсутня дана довідка). Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії пра-вового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або ска-сування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та допов-неннями) просимо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу. В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАРД ГРУП» буде відхилена у відповідності до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями).
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасник виправляє виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 1.1. Довідка, що містить інформацію про досвід виконання не менше ніж 2-х аналогічних договорів відповідно до даного предмета закупівлі код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки – ДГ 13-100), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за формою: № п/п Назва контрагента Предмет договору Термін виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента Для підтвердження зазначеної інформації учасник повинен надати повністю виконаний аналогічний договір відповідно до даного предмета закупівлі код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки – ДГ 13-100) (з усіма додатками та додатковими угодами, за наявності) та документи, що підтверджують його виконання, а саме: - позитивний відгук, виданий установою (організації) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків; - в повному обсязі акт (-и) виконаних робіт (наданих послуг) або накладна (-і) або акт (-и) прийому передачі. У складі тендерної пропозиції Учасником надано вищезазначені документи виконання 1- го аналогічного договору, та файл формату «Довідка досвід.pdf», де Учасник надав інфо-рмацію не по формі зазначеній Замовником та без дати). Також у складі тендерної пропозиції Учасником надано аналогічний договір в якому зазначено Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, кількість товару 10,5 т, відповідно до Видатко-вої накладної №3 від 14 серпня 2024 року Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, кількість стано-вить 11 т. дані документи мають розбіжності. Просимо надати вищезазначені документи без розбіжностей. 2) В Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупів-лі, встановленим замовником, а саме: при невідповідності якості та марки вугілля, виявленого під час поставки товару, постачальник зобов’язаний замінити партію неякісної та недостатньої продукції. (Надати гарантійний лист). (У складі пропозиції учасника відсутній даний гарантійний лист). 3) В Додатку 5 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інфор-мації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: - лист-згоду на погодження з умовами проєкту договору та погоджений проєкт Дого-вору, заповнений зі сторони Учасника, включаючи специфікацію до нього, підписаний упо-вноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника (в разі наявності); (У складі про-позиції учасником надано файл формату «Довідка погодження з умовами договору.pdf», однак погоджений проєкт Договору, заповнений зі сторони Учасника, включаючи специфі-кацію до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника (в разі наявності) відсутній). - учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республі-ки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федера-ції/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утворе-ною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Біло-русь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавст-вом порядку передані в управління АРМА. (У складі пропозиції учасника відсутня дана довідка). Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) просимо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу. В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "МІКС СЕРВІС ГРУП" буде відхилена у відповідності до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.